Oke aangezien er geen gedeelte is om lekker offtopic te praten een gedeelte waar iedereen kan kletsen over allerlei dingen _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Hey dit is lekker originele topic, hou ik wel van
Hopelijk komt op de site ook keer een chatroom, zou wel tof zijn, al merk je in de prakteik toch vaak dat er maar weinig mensen zitten meeste tijd... en soms rond bepaalde tijden wat meer mensen. Maar wie weet...
Maar tot dan hebben we iig deze topic om wat slap te lullen _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Stel... iedereen zou iedereen op msn toevoegen... en dan massaal een gesprek beginnen, dus alle forum members toevoegen aan gesprek... dan hebben we in kortste keren een soort van chatroom idee...
Handig als je jezelf verveeld... of net zoals ik ziek thuis zit (klote griep) en dus niet kan sporten helaas _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
bij deze mijn msn alvast... indien mensen dat een idee vinden...
henry_lee_lucas (at) hotmail com _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"