Zonder Sarah zou het een stuk saaier worden _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
2. omdat Michael anders ongelukkig is en dat willen we toch allemaal niet é _________________ Wentworth is so hot!
Volgens mij had je dit topic wel beter bij "polls" kunnen zetten _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik hoop dat ze blijft leven..ze is een stuk van de verhaal lijn, michael en zij vormen een stelletje, dat houd prison break ook nog een beetje spannender dan alleen maar op de vlucht zijn. (zeg ik het zo goed? ) _________________
Ik denk wel dat ze blijf leven, waarom niet? het kan opzich wel dat sarah dood gaat van Veronica is ook vermoord, maar sarah is toch een van de belangrijkste personage's in de serie.. afwachten dus.. _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Ik vind dat ze wel mag blijven leven, Dat moet ze micheal menemen en verdwijnen ze samen uit het verhaal en dan gaat het alleen nog maar over linc
(Een droom die nooit uit gaat komen)
Nee, want de scene waar dit topic over ging is Allang geweest. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ze gaat dood, want is eruit geschreven. ik zou trouwens wel willen weten wat zij nou gekregen heeft, een jongetje of meisje?? heb ergens de naam gelezen, maar kan daar geen wijs uit over wat het is.... _________________ went is so hot!!!!!
Hier graag geen discussies of sarah in seizoen 3 inleven blijft.
Dat is een heel ander topic als dit.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design