Wat zei je dan ? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ze lachen alleen maar. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Ik heb een keer een blunder gemaakt in de brugklas. Vorig jaar dus, Ik zat midden in de aula. En ik maakte me flesje open, En ja alles sprong er uit. Iedereen in de aula lachte me uit. Gelukkig hielpen me vriendinnen me. _________________ .:Escape is only the beginng:.
ik heb zoveel blunders gemaakt dat ik me ze niet meer kan herrinneren haha heb der wel nog 2 vers in me hoofd
1. was onder gymles en we hadden kast en mat(je moest aanloopje nemen op de trampoline en dan kast vastpakken en zon handstand zwaai zeg maar) de leraar zei nog Joyce denk er aan dat je niet te hard rent.. en daar ging joyce vol vertrouwen in dat ze het wel kon in volle sprint op de trampoline af en vloog over de kast heen vol tege de grond.. dus ik lig half dood naast de kast van het lache komt een vriendin aanrennen om het zelfde te doen maar zij had my niet zien zitte dus hoppa vol op me kop gymles verliep niet meer zonder te lache dus we staakte maar even
2. beetje standaard maargoed : ik helemaal hotel de botel om een jongen ben ik zeer enthousiast aant praten van ja oh die .... is zon lekker ding loop de bocht om en tegen wie knal ik vol aan .. joew je raad het en een lol dat hy had want hij had alles gehoord aargh _________________ No one can outrun their destiny..
Ik kan ff m'n ergste niet bedenken. maar deze blunder weet ik nog wel.
Myn blunder is al een paar jaar geleden;
Er was optocht in ons dorp en ik liep even
weg van mijn moeder om iets beter te kunnen
zien. en toen ging ik weer terug en kon m'n moeder
niet meer vinden. Dus ik liep nog wat terug
en toen 'dacht' ik dat ik haar had gevonden en
knuffelde ik haar... Nou het was dus niet
myn moeder! Dus toen liet ik haar snel los en renden naar myn echte moeder _________________
Je wilt niet weten hoe ik hier in Duitsland al heb geblunderd met de taal... met vallen en opstaan leer je het dan misschien wel het beste, maar ik denk dat die Duitsers al menigmaal dubbel hebben gelegen om mijn vreselijke accent of m'n woordfouten! _________________
Duitse taal xD
gister had ik toernooi en wazren ook duiste teams
( haha die teams lette geeneens op buitenspel en stonden heel vaak buiten spel maa zijn wel heeeel erg goed )
en ik stond bij zon meid die 2 koppen groter was als ik
en ik kwam keihard in en duwde haar zo viel zei heel hard op de kop en de vlagger van duitsers helemaal duits naa mij te schreeuwn (schelden) en ik stond daa ma zo bij te kijken kwist toch niet wat die zei.. ik zo wie bitte xD
werd die nog bozer,, en hij deed al zo met de elleboog laten zien dat ik dat dee tegen haar kop aan ofzo.. maa dat kon niet eens want zei was 2 koppen groter,, dus ik zo sorry zeggen.. zei die volgens mij iets van jaa hoeft nu niet meer.. ik zo dan niet en de rest van wedstrijd heeft ze liggen huilen op de grond naast het veld xD _________________