Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, vandaar mijn gokje op deze
Een tijd geleden waren er boeken van seizoen 1 deel 1 en 2. Het viel ons toen op dat die 2 delen neit het gehele seizoen besloegen. Dus wij allemaal wachten op deel 3. Toen kwamen seizoen 2 deel 1 en 2 uit: hetzelfde verhaal. Als trouwe prisonbreakfan en boekenwurm heb ik deze toch ook maar gekocht
Daar ben ik nu heel blij mee want ik kwam vandaag in de boekhandel en toen zag ik Seizoen 1 deel 3 én seizoen 2 deel 3!!
D boeken beslaan dus nu de complete seizoenen! Ik dacht, ik zal eht even laten weten!
Ik heb seizoen 1 nu ook compleet, sinds zaterdag. Hiervoor belde de boekhandel, ik stond in de computer. Nou, als mijn volgende salaris er is, dan ook seizoen 2 deel 3 maar bestellen dan! _________________ "I'm coming for you!"
heej julle lezen wel al die boeke maar wat vind je leuker als je eerlijk moet zijn de of de serie zelf op tv of op computer maak niet uit Geef je eigen mening AUB _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Op tv is het natuurlijk wel mooier omdat je dan alle personages kunt zien en de gevangenis enzo. Maar ik vind dat de boeken als voordeel hebben dat alles duidelijk staat uitgelegd. Er staat precies altijd wat er gebeurt en het kan zijn dat je een stukje op tv niet snapt en in het boek wel omdat het duidelijker is. De serie op tv en in het boek hebben allebei hun voordelen,vind ik.
Trouwens, komen er ook boeken van seizoen 3? En zal dat dan één boek worden of twee, en wanneer zal het uitkomen? Heeft iemand een idee?