kanonnen!...wat is die bellick er aan toe zeg,,in fox river was hij 'De bewaker' en nu in sona loopt ie te rennen in ze onderbroekie naar voedsel...(ok nu heeft ie wel wat kleren :p ) ik heb nu wel medelijde met em hah..maar het is ook wel een beetje zijn verdiende loon _________________
Bleg ik vind 't maar een misselijke vent, erger me dood aan 'm ! Ik vond het helemaal gemeen dat 'ie die kat van Westmoreland dood had gemaakt, echt zielig vond ik dat! Nu in Sona krijgt hij z'n verdiende loon (a) ! _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D
Hij is eerst zo'n klootzak en dan kom je er later achter dat hij vet zielig is en dat ie bij zijn moeder woont. En dat hij zich later opofferd voor michael is wel echt heel mooi. Echt kut dat hij dood is. _________________ frustration must be killing you
Leeftijd: 108
jaa haha had ik ook.
eerst echt klootzak enzo.
en vriend van mij zei dat bellick dood ging
ik zo; yesh net goed voor hem
en hij zo; jaa dacht ik eerst ook. maar als je ziet vind
je wel zielig hoor.
hij is helemaal veranderd.
ik geloofde niet xD dacht dat hij lulde
maar toen ik het zag vond ik het toch wel écht zielig
voor hem ;o _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik vond het eerst echt een klootzak. En ik vond het ook zo sneu toen ie Marilyn ofzo, die kat van Westmoreland, had vermoord. In seizoen 4 vond ik hem in het begin ook maar een laf figuur, maar de afleveringen vlak voordat ie dood gaat is ie toch wel veranderd, en vind het een heel mooi moment wanneer hij zich opofferd voor de anderen. _________________ Be the change you want to see in the world
toffe gozer:P, die soort herdenking van t-bag, met toen brad doodding, where was he?, still in that prison, still in the captivity of negativity:P, like that part _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''