Kvind dat hij wel een toffe rol heeft gekregen past precies bij hem Alleen sommige dingen die hij doet hadden misschien wel anders gemogen, kga hier verder niks spoilen _________________
Ik vind hem wel vet, hij is zo'n typje dat op je nek zit en denkt alles te weten, maar dat dat eigenlijk niet doet! _________________ http://i7.tinypic.com/21ctmig.jpg
Ik vind het een stomme kerel, hij is alleen maar gemeen... Maar ik vind het niet bij hem passen, de rol, maar zijn hoofd wel (echt zo'n gemeen hoofd) maar het karakter niet, had zonet een soortvan interview met iedereen gezien en hij interviewde ze, daar is hij dan vet anders!
ja, die zou vast opzoek wezen naar een nieuw vriendje voor in zijn cel zou goed wezen voor die dikke klootviool (bellick) dat avocado em flink onder handen nam haha _________________
Bellick is echt super. Het is een rotzak, maar het is wel een goed personage. De perfecte persoon om Michael zoveel mogelijk dwars te zitten.
En ik denk niet dat Bellick het lang gaat overleven in Fox River Hij heeft zoveel gevangenen daar afgezet etc., die krijgen nu hun kans op wraak als Bellick ineens achter de tralies beland ipv ervoor...