Leeftijd: 108
Britney heeft na al die tijd zelf een reactie gegeven op alles. In de hitkrant staat een iets ingekorte vertaling.
Lieve fans,
Ik wilde jullie een paar dingen uitleggen waar ik de laatste tijd mee te maken heb gehad. Het is vreemd hoe veel verhalen over mensen de wereld in worden geslingerd. We willen ons verhaal kwijt, maar weinigen willen luisteren naar de waarheid. Want slechte verhalen zijn blijkbaar interessanter dan de waarheid. Vroeger kon ik kwaad worden over wat de roddelpers over me schreef, nu probeer ik me ervoor af te schermen. Ik zag Tyra Banks huilend in haar talkshow omdat de pers haar dik had laten lijken. We willen dat anderen een bepaald beeld van ons hebben en trekken ons aan wat anderen over ons denken.
Onlangs werd ik naar een nogal vernederende plek gestuurd, die rehab heet. ik had echt mijn dieptepunt bereikt. Tot op de dag van vandaag denk ik niet dat het om alcohol of een depressie ging. Ik was net een stout kindje dat rondrende met adhd. Een manager van vroeger kwam terug en nam na mijn scheiding de regie over mij en mijn leven. Ik zat er zo diep in dat ik in schock was. Ik wist niet bij wie ik aan moest kloppen. Ik realiseerde me hoeveel energie en liefde ik in mijn relatie had gestopt toen die over was. Ik wist niet wat ik met mezelf aan moest en daar werd ik zo verdrietig van. Ik geef toe dat ik verloren was.
Deze brief is niet om mensen te beschuldigen, hoewel ik de wereld met andere ogen zie. In die kwtsbare staat terechtkomen, naar feestjes gevraagd worden door vrienden en er later achterkomen dat ik alles zelf had betaald, was een grote les voor me. Ik denk dat het probleem was dat ik te veel mensen toeliet in mijn leven. Je weet nooit wat iemand anders voor bedoelingen heeft. Ik denk dat ik te was en op zoek was naar antwoorden. Ik heb veel mensen weer uit mijn leven moeten weren. Dat is droevig, want als er één een familie mens is... ben ik het. Als klein meisje keek ik elke avond films met mijn familie en voelde ik me relaxt. Ik was altijd aan het dansen en zingen. Nu ik zelf kinderen heb, wil ik dat zij dat gevoel ook hebben. ook moet ik veel dingen onder ogenz ien. Veel onzekerheden van vroeger komen weer naar boven. Het lijkt alsof we het nooit goed kunnen doen.
Ik weet dat iedereen denkt dat ik slachtoffer speel, maar dat is niet zo. Ik vind het vreselijk wat er gebeurt. Misschien is dat de reden van deze brief... om mensen de kans te geven me anders te gaan zien. Als je een oprechte vrouw bent en zegt wat je voelt en hoe je denkt dat dingen zouden moeten, lijkt het of mensen je al snel een bitch noemen. Mensen om me heen hebben sommige zaken overdreven. ik gebruikte eindelijk een keer mijn hersens en wilde wat banden doorbreken. Zij wilden meer controle over mijn leven hebben dan ik zelf had. Ik denk dat het heel normaal is dat je als jong meisje uitgaat na een heftige scheiding. het is vreselijk opgebalzen, omdat ik al zo'n tijd niet was uitgeweest. IK ben 25 en heb nog veel te leren. Ik ga elke dag wel fouten maken, en ik weet zeker dat je elke fout gaat terugzien op CNN en in andere tv-programma's. Ik ben ook maar een mens, jongens - en ik vind het te gek dat jullie nog steeds van me houden.
Ik zit nu thuis, het is bijna half zeven en allebei mijn zoons slapen. Ik ben gezegend dat ik hen in mijn leven heb. Elke dag is als een droom. Het hele leven is vreemd en gestoord. Ik hoop dat deze brief heeft uitgelegd waarom ik dingen heb gedaan. Ik wil dezelfde als jullie, en dat is gelukkig zijn. het is vreemd, want iedereen heeft zijn eigen beeld van mij. Het is raar hoe verhalen in de wereld komen. Er is jouw kant, mijn kant en de waarheid. Iemand moet het toch gaan begrijpen. Ik vrees dat we het leven nooit helemaal zullen doorhebben. Dat is aan God. Ik kan niet wachten tot ik hem of haar ontmoet.
Liefs, Britney _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
waah die had ik net ook gelezen in de HK
vond t eigenlijk een zelfmoordbrief lijken onderhand :S ik vind t ook een beetje schijnheilig.. ik geloof haar niet maar goed ze moet zelf weten wat ze doet hea _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
ze had in een heel ver verleden de reputatie van een brave maagd, nu is dat allang voorbij..dus die brief komt behoorlijk schijnheilig over!
Zo..Diana heeft gesproken.
AMEN! _________________
leuke brief xD wuahaha als ze nu maar niet gaat denken dat ik haar ooit nog normaal zal gaan vinden _________________ No one can outrun their destiny..