en ik vind het trouwens ook jammer dat ik er geen reet van kan verstaan,
en om nou op les te gaan om spaans te leren,, ik denk tog dat dat anders niet lukt Omdat ik van engels nog nie eens wta snap en dat heb ik ook gewoon op school gehad _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
ja ik vind hem ook wel goed,
Enrique Ingesias vind ik ook wel goed die heeft ook wat spaanse nummer, En Shakira dan, dat blijft een topper
en Belle perez heeft ook leuke Spaanse nummers _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Ik zelf als gitaar liefhebber kan spaanse muziek erg waarderen, vooral het gitaarwerk, maar ook sommige nummers in frans of duits klinken goed (duits kijk ik meer naar metal en gothic scene, bands zoals Rammstein bijv.)
En Jappeners maken soms ook toffe electronische muziek.
Ik heb best wel brede smaak in muziek eigenlijk, al kan ik 1 day fly muziek niet waarderen, je weet wel, die top 40 nummers die vaak gebasseerd zijn op oude nummers die wel succesvol waren of soms zelfs directe covers er van. Muziek moet voor mij inhoudt hebben, en niet pure commercie zijn van platenmaatschappijen om snel geld binnen te krijgen. Anders is muziek zonde van je tijd en geld vind ik.
Maar spaans vind ik iig erg gaaf klinken, ook de zang wel, en folk muziek kan ik erg waarderen, zowel schots als iers. En sommige afrikaanse en braziliaanse muziek klinkt wel vrolijk op zijn tijd _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Rammstein is idd goed,, en die nieuwe van die boot,, hoe heet ie,, heeft ook wel van die feestmuziek,, enrique iglesias ook leuk,, ik was vorig jaa in tunesie en daar hadden ze ook best leuke muziek,, van dsat arabische, was 1 liedje die erg leuk was.. _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
ik heb liever engelse muziek maar Juanes vind ik wel goed
idd _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..