Mijn vraag is dus, vieren jullie carnaval? Doen jullie er veel aan?
Want ik vind er niet veel aan.. doe dr ook niet zoveel aan.
Dus. _________________ heartPrisonbreak.
Nee. Ik woon boven de rivieren Vroeger hebben wij wel wat af ge-canrnavalt
(Zal er kijken of ik wat foto's kanposten) _________________ Skanken over de regenboog naar SKAville :-p
Nee, ze doen er wel aan in bergen op zoom, maar niet in zeeland, en als ik niet gedwongen word door mn vrienden blijf ik lekker thuis _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik heb echt nog nooit carnval gevierd.. Als iemand mij zou vragen wanneer carnaval is zou ik t echt niet weten.. ik weet nu tenminste wel door dit topic dat het binnenkort is haha _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Hier vieren ze het wel. Ik zelf kan het wel missen. Maar ik ken sommige mensen en die zijn dan al van af september bezig met een carnavalswagen en die willen dat echt niet missen, Het kan wel gezellig zijn _________________ .:Escape is only the beginng:.
Ik heb echt nog nooit carnval gevierd.. Als iemand mij zou vragen wanneer carnaval is zou ik t echt niet weten.. ik weet nu tenminste wel door dit topic dat het binnenkort is haha
Ik heb altijd het gevoel dat het 2x per jaar carnaval is ofzo Mjah.. weet dus ook nooit wanneer het is. _________________