ik geef jou avater een 8,5 ziet er leuk uit alleen weinig kleur maar die foto is natuurlijk zwart/wit van zich zelf maar je kan em colorizen met psp _________________
een 7 vind hem een klein beetje rommelig overkomen.. maar micheal is natuurlijk geen onvoldoende waard _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
RG_: 5,5/10 Ik vind hem erg groot, ik hou meer van klein, en het beweegt, daar hou ik ook niet echt van zwart wit effect van de foto is wel mooi. _________________
een 6JE NU BEN IK BELEDIGT LOL ik vind em wel mooi! ik geef me eigen een 8
nou die avater van agnesje vind ik een 8 waard hij is heel simpel maar toch heel mooi met die gele achtergrond zoals ik al had gezegt _________________
ben weer lkkr gezellig alleen op het forum zijn jullie uitgestorve????
ofzow of zijn jullie nacht mensen die snachts online komen hiero :S _________________
7.5,, hij is mooi,, maar vin tweener niet zo heel erg boeiund,, maar de lettertype en kleuren enz zijn wel mooi,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
een 7.5 das te laag als je em zo mooi vind je lijkt wel die ene van sterren dansen op het ijs die ene fransman haha als die iets heel mooi vind geeft ie als nog een 8 _________________