ben afgelopen zomer naar Robbie Williams geweest! Ik zou nog wel een keertje willen maarja..tis nu te ver weg
dus ik denk dat ik de volgende keer als ie komt weer ga
Ik ga vrijdag naar The Spades...
Makers van o.a. dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=AqJkp735UsM
erg grappig filmpje overgens _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Jaren terug ben ik naar de Backstreet Boys geweest (da's dus écht lang geleden). En een keer naar Kees Kraayenoord en een paar keer naar de EO-jongerendag, waar meerdere bands/artiesten optreden. Verder boeien concerten me niet echt. _________________
Ik kan niet wachten! Ik heb goldtickets, en ik heb gehoord dat ik dan 'tussen' het podium zit zegmaar!
ja klopt je staat dan in zo'n cirkeltje tussen de podiums in maar ga optijd want is is TE DRUK
Ik had vak 122 kaarten ingang P zat recht tegen ver Marco super goed zicht!
Ik vind staan maar nix! was TE druk _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
ik vond het supergaaf,, hij deed ook een paar oude nummertjes zoals, het water, de bestemming en natuurlijk dromen zijn bedrog <- die was in een nieuw jasje gestoken,, echt bijna iedereen had rood aan,, de gast-artiesten waren ook allemaal erg leuk,, (lucie silvas, ilse de lange, ali b, yes-r, jullian thomas en dat waren ze volgens mij) het was er wel heel erg warm,, de ehbo moest ook erg vaak naar mensen die waren flauw gevallen,, echt erg om te zien,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Oeeh het was idd helemaal geweldig!
Stond helemaal vooraan bij het poduim. =)
En Julian Thomas is echt zooo goed! Was gelijk fan
Heb gelukkig niemand zien flauwvallen..
ik ben 2x naar Christina aguilera geweest en ik ga 8 februari nog naar james morrison was trouwens echt vette concerten!!! _________________ Valentino Rossi WorldChampion 2008!
Laatst aangepast door XtinaSealRossi46 op vr mrt 09, 2007 7:49 am, in totaal 1 keer bewerkt.