Is wel strak gemaakt man _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Ik ga hem ook meteen kopen op de dag dat ie uit komt
Ik vind dit persoonlijk de mooiste prison break dvd box
Dit is zeker de mooiste !!! deze koop ik ook orgineel, 2 en 3 heb ik wel zelf gedl.. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Ik ga hem ook meteen kopen op de dag dat ie uit komt
Ik vind dit persoonlijk de mooiste prison break dvd box
Dit is zeker de mooiste !!! deze koop ik ook orgineel, 2 en 3 heb ik wel zelf gedl..
Alsnog kopen joh, veel betere kwaliteit, zeker voor je favoriete serie toch
En misschien komt er wel een box uit met alle 4 de seizoenen? wie weet, heb ik niet nodig want heb 1 t/m 3 al
Ik heb 1 t/m 3 ook origineel op dvd dus daar kan 4 dan niet ontbreken he vind het persoonlijk mooier om ze origineel te hebben want het is gwn de beste serie die er is _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik heb 1 t/m 3 ook origineel op dvd dus daar kan 4 dan niet ontbreken he vind het persoonlijk mooier om ze origineel te hebben want het is gwn de beste serie die er is
Ja dat wel,het is de beste top serie man, ik heb al zovaak opnieuw gekeken het blijft gewoon even mooi men _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Ja normaal download ik alles maar prison break koop ik gewoon, moet ik orgineel hebben
die covers zijn echt master gemaakt ! en daarnaast de beste serie ooit _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Ja normaal download ik alles maar prison break koop ik gewoon, moet ik orgineel hebben
Ik koop al m'n tv series origineel maar de dvd boxen van prison break krijgen wel een speciaal plekje _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik koop al m'n tv series origineel maar de dvd boxen van prison break krijgen wel een speciaal plekje
Ja PB is zekers speciaal en verdient ook een speciaal plekje _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Ja idd. Ik heb thuis ook alle seizoenen gedownload, maar ik wil ook nog graag de orginele dvd's hebben, daar zitten ook nog extra's enzo op, en het is natuurlijk veel mooier Maarja mn ouders vinden het natuurlijk weer geldverspilling omdat we ze toch al hebben, maar ik ga ze wel kopen hoor! _________________ Be the change you want to see in the world
Ja idd. Ik heb thuis ook alle seizoenen gedownload, maar ik wil ook nog graag de orginele dvd's hebben, daar zitten ook nog extra's enzo op, en het is natuurlijk veel mooier Maarja mn ouders vinden het natuurlijk weer geldverspilling omdat we ze toch al hebben, maar ik ga ze wel kopen hoor!
Precies gewoon kopen joh ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Ja dat is wel master, bij seizoen 1 zijn die extra's wel chill _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Ja, ik heb ze nu thuis dus allemaal gedownload, seizoen 1 is wel net hetzelfde als de originele dvd's, dus met het zelfde menu en ook de extra's erbij, maar van seizoen 2 en 3 is het menu gewoon zelf gemaakt, en zitten er ook geen extra's bij, dus die moet ik nog maar even kopen, en seizoen 1 wil ik natuurlijk ook wel graag origineel hebben (: _________________ Be the change you want to see in the world
Ja, ik heb ze nu thuis dus allemaal gedownload, seizoen 1 is wel net hetzelfde als de originele dvd's, dus met het zelfde menu en ook de extra's erbij, maar van seizoen 2 en 3 is het menu gewoon zelf gemaakt, en zitten er ook geen extra's bij, dus die moet ik nog maar even kopen, en seizoen 1 wil ik natuurlijk ook wel graag origineel hebben (:
Season 1 heb ik orgineel dat is de klassieker _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )