Het einde is gekomen, wat een serie!!
Ik had weer wat mooie covers gevonden, helemaal compleet!
Moest dezen met jullie delen, veel plezier ermee!!
Gr. Patrick
_________________ Either we’ll pay for Scylla, or we’ll kill for it.”
--------------------------------------------------------------------------------
[img][/img]
Allemaal de beste wensen voor 2009!!!
Ben een tijdje weg geweest, maar ben er weer, hierbij DE Covers vood de dvd's van season 4!! Alle 4.. Veel plezier ermee..
Zeer mooie covers dit. Heeft iemand ook al CD 5 en 6 van deze serie misschien? Ik wil ze heel graag hebben om de collectie compleet te maken.
Ik heb gister De Box van Prison Break season 4 binnen gehad gekocht bij BOL
Ik zal de Covers deze week inscannen en proberen te plaatsen op de website zodat iedereen ze dan heeft voor degene die belangstelling heeft, inclusief verzendkosten 71.95 dat is een redelijk bedrag alle zes de 6 dics ! _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Ik heb gister De Box van Prison Break season 4 binnen gehad gekocht bij BOL
Ik zal de Covers deze week inscannen en proberen te plaatsen op de website zodat iedereen ze dan heeft voor degene die belangstelling heeft, inclusief verzendkosten 71.95 dat is een redelijk bedrag alle zes de 6 dics !
Bij media markt kost ie 59.99 xD _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik zag dat van seizoen 4 er iig geen Nederlandse covers opstaan. Mocht je die willen dan kan ik die wel ergens uploaden, ik heb ze namelijk al ergens op mijn pc staan.