Deze DvD covers zijn wel erg mooi gemaakt,
ik kon ze jullie niet onthouden.
_________________ Either we’ll pay for Scylla, or we’ll kill for it.”
--------------------------------------------------------------------------------
[img][/img]
Ik heb ze van de 'bekende'' torrent site's ze horen bij de release van ss2gohan, die maakt de dvd's van season 4, de covers worden gemaakt door zn maatje vendetta.
ss2gohan is begonnen met de scene release van 24, lost, prison break, las vegas, csi, blade the series enzo voort.
Hij is ook altijd de eerste met zn release dinsdag ochtend voor 12 uur staat ie er altijd al op met nl ondertiteling .
Vind ze zelf erug mooi, kheb ze zelf ook om mijn 2 dvd's _________________ Either we’ll pay for Scylla, or we’ll kill for it.”
--------------------------------------------------------------------------------
[img][/img]
Bedoel je de originele covers, of van deze release ??
[img][/img]
Ik heb ze van de 'bekende'' torrent site's ze horen bij de release van ss2gohan, die maakt de dvd's van season 4, de covers worden gemaakt door zn maatje vendetta.
ss2gohan is begonnen met de scene release van 24, lost, prison break, las vegas, csi, blade the series enzo voort.
Hij is ook altijd de eerste met zn release dinsdag ochtend voor 12 uur staat ie er altijd al op met nl ondertiteling .
Vind ze zelf erug mooi, kheb ze zelf ook om mijn 2 dvd's
ik haal de dvds ook van deze persoon ma wat jij zegt van voor 12 uur al met ondertiteling is niet waar hij staat er zonder ondertiteling wel voor 12 uur op ma ss2gohan heeft hem meestal rond een uurtje of 18:00 op staan,
hij is wel erg goed
en mijn vraag is ook heb jij deze covers ook van season 1 en 2 3 heb ik hem de wel van
Helemaal correct, maar dan moet je de gohan releases maar es in de gaten houden,
ik plaats ze meestal voor 12 de dinsdag erna, met de cover etc. etc. de losse afleveringen dan he, met de verzamel dvd heb je gelijk die staat er meestal tegen de avond op maar met de vorige dvd had ie em er ook al eerder op staan..
En nee heb zijn covers niet, wel gehad maar toen ze uit kwamen op originele dvd heb ik ze gekocht en de copy covers van gohan wegegeven plus de copy dvd's
Gr. _________________ Either we’ll pay for Scylla, or we’ll kill for it.”
[img][/img]
Heeey hallo ben nieuw hier en super fan van prison break heb seizoen 4 ook al compleet op dvd maar nog geen voorkantjes van dvd wie o wie kan mij helpen die te vinden greeetz Enforcer85
Helemaal correct, maar dan moet je de gohan releases maar es in de gaten houden,
ik plaats ze meestal voor 12 de dinsdag erna, met de cover etc. etc. de losse afleveringen dan he, met de verzamel dvd heb je gelijk die staat er meestal tegen de avond op maar met de vorige dvd had ie em er ook al eerder op staan..
En nee heb zijn covers niet, wel gehad maar toen ze uit kwamen op originele dvd heb ik ze gekocht en de copy covers van gohan wegegeven plus de copy dvd's
Gr.
ik ben benieuwd wanneer de covers van dics 3 & 4 komen / beschikbaar zijn. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
[img][/img]
ja die zijn wel master, als je die van disc 4 ook hebt laat het weten. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Ik heb er 3 op mijn comp staan, mensen die het willen hebben PM mij je e-mail dan e-mail ik het jullie ofzo _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Allemaal de beste wensen voor 2009!!!
Ben een tijdje weg geweest, maar ben er weer, hierbij DE Covers vood de dvd's van season 4!! Alle 4.. Veel plezier ermee..
[img][/img]
Allemaal de beste wensen voor 2009!!!
Ben een tijdje weg geweest, maar ben er weer, hierbij DE Covers vood de dvd's van season 4!! Alle 4.. Veel plezier ermee..
Thanx nu heb ik de 4e ook !
Jij ook de beste wensen ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )