Mooie screen caps loezzy _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
De aflevering heet Addiction, het is een episode uit seizoen 3
Hun relatie... zal ik wel ff beschrijven:
Zij was verslaafd aan gokken en had geld nodig. Hij was verslaafd aan haar en gaf haar geld. Maar zij was getrouwd met zijn broer. Oh de intrige. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
ik heb nog nooit egt PB-acteurs gezien..maar aangezien het nu over CSI gaat...uit CSI New york Inspector Mac Taylor (mijn internet doet t niet dus ik kan het niet opzoeken) speelt ook in veel andere film, ik heb hem zelf al in Forrest Gump en in The Green Mile ontdekt..en in 3 andere films die k tijdens t oppassen heb gezien maar waarvan ik niet weet welke het zijn XD
Laatst aangepast door Juniper op zo jun 24, 2007 6:27 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
die mac taylor die jij bedoeld speelt ook in the human stain Ik weet nog wel dat Dominic Purcell & Pad Man (weet niet hoe die echt heet) samen speelden in John Doe een keer... had pad manneke een gastrol _________________ I'm not a PB fan.. I'm just an addict
ja ik had die aflevering ook gezien van CSI!
en ik vind mezelf echt zo lomp ik had gewoon nog nooit gezien dat wentworth in die clip van mariah carey speelde en ik heb m wel 1000 keer op mtv gezien! ik schaam mij diep! _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
ja die heb ik ook gezien! (en ik herkende der meteen ) haha vond m egt leuk! _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...