Ik zat vandaag Armageddon te kijken en toen viel het me op dat daar twee 'PB-acteurs' samen in spelen, namelijk William Fichtner (Alex Mahone) en Peter Stormare (John Abruzzi). Twee heel andere rollen dan in PB, en daarom juist ook leuk!
Dit topic is voor meer van dit soort cross-overs, waar je twee of meer PB-acteurs in 1 film ziet. Ben benieuwd of Armageddon de enige toevalstreffer is! _________________
Zo, even omhoog schoppen want ik heb er weer een gezien.
In Invasion, die sci-fi serie, spelen zowel William Fichtner (Alexander Mahone) als die gast die in seizoen 2 voor Terrence Steadman speelt. Toch grappig
Kom op, jullie hebben toch ook wel voorbeelden? _________________
Wentworth miller speelt in 2 mariah-carey clips, namelijk "We Belong Together" en "It's Like That"
en Amaury Nolasco speelt in The fast and the furious, ik weet niet precies welke maar zijn personage heet Orange Julius. Ook speelt-ie in een aantal CSI-afleveringen en in de film Benchwarmers.
Fans weer blij _________________
Okee, maar daar spelen ze in hun eentje in, niet met andere PB-acteurs samen toch? Dat is meer wat ik met dit topic bedoelde Maar thanks anyway! _________________
Hmm. Die clips kende ik ook ja. Maar verder, man ik kan niks bedenken hoor. Ik let ook nooit zo op de acteurs (tenzij het PB lui zijn en Johnny Depp, dan wel). _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
bellick zat maandag nog in CSI geloof ik maar kheb ook nog nooit PB'ers samen zien spelen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Je krijgt de naam Hector Delgado als Maricruz Delgado met Hector trouwt en hij haar achternaam aanneemt. _________________ *insert random T-Bag quote* <3