# voor de mensen die het niet snappen, op kimm dr verjaardag zat eline te zeuren dat ik mn veters gestrikt had, blijkbaar is het volgens eline veel cooler om ze in je schoen te stoppen en vervolgens je veters de schuld te geven omdatj je niet kan winnen met een wedstrijdje sprinten, he eline _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
jij bent gewoon groter en meer ervaring daarmee dus
over paar jaar win ik _________________
en en en..
jij bent gewoon groter en meer ervaring daarmee dus
over paar jaar win ik
Groei jij nog dan ?
Selemino schreef:
Marre Daan, niet vergeten ook af en toe te eten hea?!
#kijk, vet _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
over paar jaar win ik
Groei jij nog dan ?
Ik heb NOOOOIIITTTT gezegd dat ik ging winnen
En btw. ik groei nog jaah
jij niet en btw wie zeg dat ik groot moet zijn om sneller te zijn drukkel
over paar jaar ben ik gewoon sneller als jou als ik 18 ben doen we nog keer _________________
hahaha xD ik vind dit echt grappig xD _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Pest die arme jonge is niet zo xD _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Leuk, kijk ik een paar dagen niet in mn topic kladden jullie hem helemaal vol
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
whahah , lol, dank jullie
#voelt zich gevleid
het is ik die geluk heb met ymke hoor _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels