whahah , lol
heb je er voorlopig niet genoeg ?
ga op kamp te weken, dus dit zijn de laaste voor de komende 2 weken
er staan nog ong 10 fotos op de afgelopen paar blz dus veel kijk plezier _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
eifeltoren
eifeltoren (klein )
Lieverd
Wij
wij origineel _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
(O, ik lag trouwens even héél erg naast mijn stoel vanaf pagina 5 =) _________________
(O, ik lag trouwens even héél erg naast mijn stoel vanaf pagina 5 =)
Ja, stelletje criminelen die Eline en Kim en Lana komt mij niet eens helpen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Lees pagina 5 nog maar eens slimpie
We moeten ook nodig weer een x bijpraten...
(int weekend ofzo ) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Maar als kimm en eline hier in de zomervakantie komen mag dat van mij Nátuurlijk _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Van my ook maaaaar ik ga echt niet wachten tot de volgende zomervakantie. ben niet gek. Ik bedoel er is herfstvakantie, kerstvakantie, meivakantie, carnavals vakantie _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Aaah die foto van jullie 2 samen is schattig leuke foto's _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Heb nog wel meer foto's als mensen interesse hebben _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Leuke foto's _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.