Ja, ik weet, mooie zwembroek _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Marre Daan, niet vergeten ook af en toe te eten hea?!
Lat eline het niet horen , die kan uitgebreid vertellen wat voor vreetzak ik wel niet ben _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Laatst aangepast door daand op di aug 14, 2007 12:17 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
jaja zeur piet , done _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
haha , is makkelijk als je de techniek doorhebt _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Jaja check die techniek, perfect gestrekte armen, gesloten rechte benen, gepunte tenen.. RESPECT.. Echt Daan, je moet weer op turnen gaan.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
#zag blijkbaar iets moois _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ben je fotomodel geworden ofzo ?
Ga een modellen opleiding volgen
heb je mis nog wel meer suc6 bij
Hoor ik daar een beetje een jaloerse ondertoon eline ?
#bewerkt voor eline omdat ze anders jaloers word met haar ene blokje
_________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
techniek voor een handstand te maken o.0 bestaat zoiets aargh ik voel me blond als ik een handstand probeer ga ik altyd lopen xD dat lukt echt voor geen meter ..nope, nice fotos verder btw _________________ No one can outrun their destiny..
Leeftijd: 108
@ Daan; WHAHAHAHAH
VIEL VAN ME STOEL AF. LIG NOG STEEDS DUBBEL VAN HET LACHEN
WHAHAH _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ben je fotomodel geworden ofzo ?
Ga een modellen opleiding volgen
heb je mis nog wel meer suc6 bij
Hoor ik daar een beetje een jaloerse ondertoon eline ?
#bewerkt voor eline omdat ze anders jaloers word met haar ene blokje
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Ik jaloers... OP JOUUU?? dat zou nooit gebeuren
En het is altijd nog wel 2 blokjes jah??
En aub niet de broeken te hoog optrekken ea
en geen veters strikken _________________
Haha omg. zyn we weer bezig.. veters strikke? -.-' _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.