http://www.bndestem.nl/bergenopzoom/article1218056.ece
sorry, ik ben vreselijk blij, we staan gewoon in de krant (wij zijn het rechtse paar op de foto, hij in zn blauwe shirt)
uitleg staat bij de link hierboven, foto's van dancing with the teachers hieronder:
Tfoeee!!! die 10en voor de tango waren toch beter
in spanning voor de uitslag (met 4 paren in de finale, uiteindelijk 3e (van de in totaal 14 paren) ik ben trots op mijn leraar hoor, hij is een goede leerling )
en nog ff samen op de foto _________________
Laatst aangepast door Unicorn op zo mrt 18, 2007 11:43 am, in totaal 2 keer bewerkt.
Ik wil dat ook op het rijks _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
haha,lol _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.