Aah vet NK
Ik heb zelf op volley bal gezeten
2 jaar ongeveer dacht ik
maa kon niet meer verder omdat ik op de avonden dat ik moest trainingen muziek gedoe had
en toen ben ik naar de voetbal gegaan.
welk team zit je dan? als ik nog op volleybal gezetn zat zou ik in de B gezeten hebben _________________
Ik zit nu ook in de B's, ik speel ook met een B League club(1ste divisie) hun jeugdteam mee. Wat voor instrument bespeel je dan? Ik speel ook nog gitaar _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Indd:) Drum is ook chill, altijd hoge cijfers met muziek daarop;P _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Leeftijd: 108
WAAAAAAAAAAAAA HAHAHAH
Nee geintje! lol
Trouwens ik had je eigenlyk zo verwacht zoals je eruit ziet. echt raar Ik zweer ik dacht echt dat je blonde haren had. misschien had ik weer een Deja-vu ^^
Maar iig; Leuke foto's! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Haha, Toen ik jong was had ik bijna spierwitte haren:P
Thx _________________
Leuke foto's,, ik kan dus echt NIET volleyballe xD haha.. btw.. eline zit je op drummen?.. ik heb er 3 jaar op gezeten, drumstel na zolder gegooit.. vond het geen reet meer an xD _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Leuke fotos joh ..
x _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Leuke foto's! _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.