Ach boeiend, hij moet het zelf weten, ik vind het niet zo bijzonder, het zal hem wel wat euries hebben gekost
ik vind ook dat als je dan toch een tatoo neemt neem er dan eentje die wat betekend, en niet een of ander naaperig ding van een serie die over een paar jaar toch stopt... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
De tatoeage betekend wel wat.
Op de tatoeage is een beschermengel te vinden met de tekst 'Let them hate as long as they fear'. Volgens de krant is deze tekst een sneer naar alle mensen die ooit aan het talent van de Engelse voetballer twijfelden. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
hmmm... dan nog vind ik het een beetje naaperig... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
het is niet zo duidelijk vanop de arm van Michael, maar is het echt helemaal hetzelfde op de arm? Volgens mij niet echt eigenlijk, maar ik kan het ook niet zo goed zien op de foto _________________ T-bag: And when I get out of here, and I will get out of here someday, don't think I won't remember what your frontsteps look like, Suzan.
Het is ook niet precies hetzelfde , gaat om het idee _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ah oke ik ben waarschijnlijk een beetje té precies ofzo _________________ T-bag: And when I get out of here, and I will get out of here someday, don't think I won't remember what your frontsteps look like, Suzan.
haha.. vet dat hij dat heeft gedaan _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Als je het doet, doe het dan goed
en laat meteen een uitvergrote wentworth op je rug tatoeëren _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..