Overzichtelijker, zachte kleur achtergrond, prettig voor de ogen en beter design vind ik.
Ook het forum, wat al gedeeltelijk was gebeurd is duidelijk overzichtelijker en de nieuwe forum regels zorgen ook dat alles netjes is en blijft.
Dus kortom... mooie vooruitgang. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik vind het persoonlijk minder geworden. Het leest minder fijn dan de vorige keer, Waarschijnlijk doordat alles een stuk kleiner is geworden _________________ **hou zoveel mogelijk afstand op je achterligger! **
er zit zoals sjoerd al zegt een streep door het beeld heen. en misschien kan je hem centreren dan heb je dat waarschijnlijk niet meer.. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ikzelf zie in Firefox en Internet explorer beide geen streep door het beeld, zou maartje of sjoers mij kunnen PMmen met een screenshot?
Ik denk dat dit komt omdat iemand een te breede signature heeft, ik ben bezig een oplossing hiervoor te zoeken, en weet ook wel hoe ik het op moet lossen, kom er alleen niet helemaal uit.
als de site wordt gecentreerd is het hele idee van
'een pagina uit een boek/ dossier' weg.
Zou jammer zijn,
Gewoon even dagje wennen
Van mij hoeft het niet gecentreerd te worden hoor!
Alleen die zwarte rand (kaft van het boek) is wel een beetje irritant, staat af en toe door de letters heen.. _________________ .