ik heb iets leuks bedacht, we gaan zelf wat awards bedenken voor de serie, hier de mijne:
Beste opoffering:
1 - Michael Scofield (final break)
2 - Brad Bellick (legde de weg aan naar scylla door opoffering)
3 - Paul Kellerman (bekentenis over zijn moorden, voor sarah)
Grootste verdriet:
1 - Alex Mahone (zoontje dood, lijkt me het aller ergst van de hele series)
2 - Lincoln (vader dood, broer dood, nog meer dingen... )
Beste acteur:
1 - T-Bag (hier is iedereen het denk ik wel overeens: dit mannetje leverde het beste acteer werk)
2 - Alex Mahone ( leverde zeer goed werk vond ik zelf, erg veel emotie enzo)
3 - Michael Scofield (onwijs goede nieuwe acteur, leuk koppie, hem staat nog veel te wachten)
verder weet ik nog niks haahah _________________ Meest gehaatte forum member.
Ik vind persoonlijk dat Brad's opoffering op nummer 1 staat.
En waarom? Nou, Michael ging alsnog sowieso dood. Het zou dan steeds slechter met hem gaan en zou hij met veel pijn sterven. Dus was het misschien nog beter ook dat hij zou sterven.
En in tegenstelling, Brad was helemaal gezond en zou nog oud kunnen worden. Maar toch offerde hij zijn leven op voor de vrijheid van zijn vrienden. Dus staat Brad op nummer 1 met de opofferingen.
The captivity of negetivity van t-bag vond ik wel zon michael scofield uitspraak maar dan voor t bag , het was ook in zn cole pfeiffer tijd he _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''