goeie dag mensen,, daar ben ik weer eens een keer ff een kijkje nemen op me toen des tijds favo forum hah,,,haleloejah het is compleet veranderd hier in positieve zin hoor hah nieuwe look enzo en er zijn nu wel rond de 1200 leden ofzow echt een groot verschil met toen ik hier net was hah ik zie dat de oude rotte hier ook nog steeds zitten :p. ik was ff een tijd er niet omdat ik van de een op de andere dag niet zoveel zin meer had in forummen het begon me te vervelen...maar prison break is nog wel steeds mijn favo serie ik volg het nog steeds binne kort dvd box 2 kopen..maar goed waarschijnlijk kom ik nu weer regelmatig...hoe is het trouwens met jullie??..want een hele tijd geleden toen hadden jullie het nog wel eens over een soort bij een komst van alle forummers ik vraag me nog steeds af of dat ook daad werkelijk ook nog is gebeurd :p..nou spreek jullie wel weer ik ga nu eerst ff alles proberen te lezen...hiero..groetjesss MissxScofield _________________
Die bijeenkomst is niet doorgegaan De eerste keer was de helft ziek en die andere keer ging gewoon niet door maar goed leuk dat je weer terug bent! _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Miss
Eindelijk, zat de laatste tijd weer terug te denken aan de goede ouwe tijd dat je iedereen kende en je elk bericht kon lezen...
er is een hele drukke periode geweest, maar het is nu weer wat rustiger.
Blij dat het goed met je gaat, en je leven in positieve zin is verandert.
Als je denkt dat wij er klaar voor zijn moet je maar eens een foto posten _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
HEEEE
Wat stoer! xD
Whaha die byeenskomst is echt niks. Maar ik heb van het forum hier wel al Eline en Daan ontmoet
Die kwamen op me verjaardag. ^^
Leuk dat je weer terug bent! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Haha dank jullie wel! schattepataten en kimm en daand leuk zeg dat jullie elkaar inhet echt kennen,,jullie hadden volgens mij ook al een klik toen jullie met elkaar spraken op het forum _________________
Vroeger in de goeie ouwe tijd
#klinkt nu echt als een ouwe lul _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
wahah lol...tegen mij zeggen ze ook wel eens oud wijf hoor haha met me praat je weet wel dan gebruik ik van die gezegdes en wat dan ook _________________
Haha, miss terug en keller ook
Hoe vet _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
heeey kaatje ahah...tof dat jij der ook nog steeds bent altijd van die coole reacties ahha waar je om kan lache...en ja cker doen vaker online komen ouwe rakker _________________
haha,, pfff,, dat valt wel mee hoor,, WINK,, mruh, ik gaat het proberen,, alles goed verder?? _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*