I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
er komt altijd nog wel wat nieuws waarover die hard fans het kunnen hebben, elvis is allang dood en genoeg fansites over hem dus waarom niet over prison break???
ik zou het iig wel leuk vinden als de site gewoon online bleef, dat je nog met ze allen af en toe er over kan praten.
bijvoorbeeld over eeen eventuele game, film of spin off _________________
Ik denk als prison break ook in nederland afgelopen is dat het hier wel een stuk rustiger word.
maargoed er valt hier altijd wel wat te beleven, en als er een spin-off komt dan blijven er ook nog wel mensen komen.., en misschien (als het wel een keer doorgaat) kunnen we een meeting houden met z'n allen _________________
Ik denk als prison break ook in nederland afgelopen is dat het hier wel een stuk rustiger word.
maargoed er valt hier altijd wel wat te beleven, en als er een spin-off komt dan blijven er ook nog wel mensen komen.., en misschien (als het wel een keer doorgaat) kunnen we een meeting houden met z'n allen
Ja een meeting dat is wel tof _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Voorlopig blijft de site nog gewoon online
Maak je geen zorgen, en er is al genoeg gezegd over meetings en het organiseren ervan, neem eens een kijkje in desbetreffende topic en doe een voorstel _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ja man.
die meeting moet zeker doorgaan!
ik wil iedereen wel eens zien van dit forum.
hahah
iedereen die meeting wilt moet even in het meeting
topic reageren.
hoe meer mensen hoe eerder de meeting komt _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.