Van mij mogen ze iedereen het land uit kicken die een misdrijf begaat.
Of het nou allochtonen zijn of niet, gewoon iedereen gelijk, als je iets verkeerds doet moet je er ook voor opdraaien.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Srry haha .. ik vind dat myn ouders discrimineren grr. ik mag bvb geen buitenlandse vriend.. hallow hoezo dom _________________ No one can outrun their destiny..
In sommige opzichten snap ik het wel, maar ligt aan de persoon, en ik vind dat je het niet kan maken om dat van te voren te zeggen.
Als je hem nou niet mag als je hem kent oke.. dan snap ik het. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
maar het is vooral vervelend als je in zo een situatie komt..ik heb dus een tijdje op een donker eiland gewoont en ben ik naar school gegaan.was daar vrij heel goed bevriend geraakt met een klasgenoot..t begon op meer uit te lopen..en toen wilde we een keer smiddags wat afspreken..belde die op met zon gebroken stem dattie van zn ouders neit meer klasgenootcontact met een blanke micht hebben
dan voel je je zo rot
en ik ben daar vaker vol tegen discriminatie opgelopen..daarom ben ik er ook zo fel op tegen
hier heb ik dus iedere dag herrie om dat probleem kan ik er wat aan doen dat ik buitenlandse jonges luek vind.. vind het niet leuk van myn ouders dat ze me gaan verbieden met hen om te gaan voor ze die mensen kenne... het zyn vaak echt de meest lieve mensen die er zijn gwn _________________ No one can outrun their destiny..
ik vind dicriminere ook stom mjaa sommige vinden het logisch ofso i dono _________________ »welcome to prisneyland fish«
sjatjee doe bus mien alles xxx hvd Joyce
Ik ben erg heel erg fel op tegen, dit komt doordat ik er zelf slachtoffer van ben geweest.
heel zwaar op tegen, het is tegenwoordig al STRAFBAAR in nederland net als in vele landen in de wereld, en ik denk persoonlijk dat dat goed is !
Of iemand nu zwart / blank / geel is, laat iedereen in zijn eigen waarde
en mensen die discrimineren komen op een dag wel de verkeerde tegen dat is namelijk altijd zo _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Discriminatie., Soms ben ik tegen buitenlanders soms niet.. Als ze beginnen stoer enzo tedoen of stelen jah dan is dit normaal hoor vind ik. _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Umm, ben je dan niet meer tegen mensen die stoer doen of mensen die stelen in plaats van hoppateee maar meteen de hele groep buitenlanders weer op zich? _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..