Prison Break: The Final Break
 Chat 
Auteur Bericht
<  Serieuze onderwerpen  ~  Discriminatie
Juniper
BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2007 6:55 pm  Reageer met quote
Sucre
Sucre

Vertel wat jij ervan vindt!

Ik ben erg heel erg fel op tegen, dit komt doordat ik er zelf slachtoffer van ben geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Kimm.
BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2007 7:06 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 108

Ik ben er ook super op tegen. Mijn oom is moslim. En meestal kan ik het ook goed vinden met buitenlanders. Ze zijn niet veel anders dan ons Confused Ik haaat mensen die discrimineren of pesten. Die mensen hebben dus echt geen leven Confused

Edward Cullen

** **

Laatst aangepast door Kimm. op zo mei 13, 2007 8:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
prison_break_junky
BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2007 8:24 pm  Reageer met quote
Wyatt
Wyatt

Het gebeurd heel vaak bij de mensen van mijn afkomst en dan mogen jullie 3 keer raden waar ik vandaan kom ik vind het gewoon onzin discriminatie
criminal
BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2007 2:15 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

het discriminren is tot een hoog niveau gestegen, maar dat is eigenlijk nergens voor nodig die mensen werken net zo hard voor hun geld, net als de nederlanders zelf en soms nog wel harder. Alleen om dat sommige van andere afkomst(turken, marokanen enz.) die zijn in het verkeerde proces gekomen en zijn aan het stelen en alles en nu word die hele cultuur daar op afgerekend! dat is echt het aller ergste! ik ben er dus zwaar op tegen het zijn gewoon mensen zoals jij en ik alleen met een andere cultuur en huidskleur soms en soms een andere leef omgeving en hun laten de nederlanders ook vaak in hun waarden.

P.S.

Sorry dat ik zo over hun en alles praat.

IK VIND IEDEREEN IS GELIJK!!
  Prison Break BerichtGeplaatst: fr feb 29, 2008 20:28 pm 
Prisonbreak.nl Admin
Prisonbreak.nl Admin

prison-break-4ever
BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2007 2:27 pm  Reageer met quote
Abruzzi
Abruzzi

als 1 buitenlander onrust zaaid, verdenken mensen soms hele groepen, maar sommige buitenlanders zijn hele gastvrije en nette mensen. en voor hen zijn wij toch ook buitenlanders?
*PiM*
BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2007 2:48 pm  Reageer met quote
Alexander Mahone
Alexander Mahone

ben er zeker tegen,als eentje wat doet hoeft het niet zo te zijn dan al die andere ook zo zijn.
prison_break_junky
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 10:07 am  Reageer met quote
Wyatt
Wyatt

i.d.d mensen als b.v een marokkaan wat steelt of iemand vermoord worden alle marokkanen ervoor aangesproken en dat gebeurd heel vaak bij mij in de tram nou sorry hoor normaal ben ik heel netjes tegen oudere mensen en heb respect voor ze maar zodra ze mij lopen te discrimineren dan maakt het me echt niet meer uit hoe oud je bent of wie je bent
lana
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 1:44 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Spoiler Mod

Hehe,, ik geef toe dat ik soms zelf discrimineer.. maar ik vind gewoon dat er té veel buitenlanders in Nl zyn,, echt te veel Confused vind het heus niet erg ofzo dat die lui hierheen komen, maar niet met het halve land om het maar zo te zegge Confused en ze veroorzaken soms ook nog wel is overlast enz. nja in onze stad dan soms Confused dus nja
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Naar boven
daand
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 7:20 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew

Ik ben super tegen disrimineren.
Een hele goede vriend van mij woonde in een AZC (aziel zoekers centrum) en dan staan daar dus ong. 200 caravans. met 5,6,7,8 mensen per carvan opgepropt, die daar jaren lang moeten wachten tot ze een vergunning krijgen. en als ze dan na 8 jaar in nederland te zijn, en helemaal goed nederlands kunnen (die kinderen gaan in Nl naar school enzo) dan krijgen ze geen vergunning, en worden ze eruit geschopt. nou daar wil je ook niet bij zijn Confused, die mensen zijn niks anders gewent....
Ik vind wel dat ze mensen die hier in nl op een vergunning wachten en iets crimineels doen er wel uitgekickt mogen worden (heel graag zelfs!)
Ik heb ook geen hekel aan turken of aan anderen, waar ik wel een hekel aan heb is die kleine ..... kinderen die denken dat het stoer is om als nederlandse jongen half turks te gaan lopen praten Confused Confused.
daar kan ik gewoon niet tegen.
Praat gewoon Nederlands!
maargoed Smile dat was het voor vandaag Razz

Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Kimm.
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 7:25 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Om 12 uur is er weer een Daan journaal.
AMEN Smile

daand schreef:
Ik heb ook geen hekel aan turken of aan anderen, waar ik wel een hekel aan heb is die kleine ..... kinderen die denken dat het stoer is om als nederlandse jongen half turks te gaan lopen praten Confused Confused.

Goede vriend van mij is gewoon Nederlander maar die zegt wel gewoon eens scheldwoorden in het Arabisch. Ikzelf heb er weinig op tegen. Je kunt beter in een andere taal schelden in de klas dan in het Nederlands, want dan heb je het meteen hangen Wink

Edward Cullen

** **
Naar boven
daand
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 7:32 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew

Ik zeg niet schelden in het buitenlands, maar gewoon dat scheve Nederlands/turken taaltje, iedereen kent het wel..

yoo swwaaaa....
dat soort bullshit... dat vind ik gewoon niet om aan te horen Confused
(mijn mening Razz)

Hier nog wat feiten
Quote:
Rapport
Onderzoekers zijn lang terughoudend geweest met het in kaart brengen van een relatie tussen criminaliteit en afkomst, maar nu ligt er dan toch een rapport, in opdracht van minister Donner van Justitie. De inhoud van dat rapport is door betrouwbare bronnen bevestigd tegenover RTL Nieuws.

Ras en criminaliteit
Het wetenschappelijk Onderzoeks en Documentatie centrum, het WODC onderzocht het omstreden verband tussen etniciteit en criminaliteit. Het WODC komt weliswaar tot de conclusie dat er geen direct verband tussen ras en crimineel gedrag is, maar dat allochtonen wel veel vaker in aanraking komen met politie en justitie.

Hele linie
Uit het rapport blijkt dat over de hele linie allochtonen drie keer zo vaak verdacht worden van criminele feiten. In 37% van de strafzaken is er sprake van een allochtone verdachte.

Jongeren
Vooral jongeren ontsporen. In de leeftijdsgroep van 12 tot 17 jaar blijkt dat Joegoslaven ruim vier keer (4,1) zo vaak strafbare feiten begaan als autochtonen. Voor Marokkanen in deze leeftijdsgroep is dat 3,5 keer zo vaak en voor Antillianen is het ruim twee keer (2,3) zoveel. In de groep tussen 18 en 24 jaar scoren Marokkaanse jongeren nog hoger. Zij begaan dan 4 tot 4,5 keer zoveel strafbare feiten als hun leeftijdsgenoten.

(nu ga ik echt slapen Razz)

Kimm.
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 8:09 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Mm blijkbaar was het Daan journaal eerder gekomen want het was 9 uur Surprised

iig, ik vind het dom dat als er mensen discrimineren die mensen beoordelen op hun huidskleur. Ze weten niet of die persoon zelf wel echt crimineel is of juist hartstikke aardig Confused Dat haat ik. maarja dat krijg je toch nooit de wereld uit. Nederland is trots op zijn land en willen blijkbaar geen buitenlanders erbij hebben Rolling Eyes Confused

Edward Cullen

** **
Naar boven
lana
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 10:01 pm  Reageer met quote

Nja, ik wil eigelyk ook niet te veel buitenlanders in nl hebben! dat zeg ik ook gewoon eerlyk! Nl wordt té vol, je kan Nl niet zomaar gaan volproppen met allemaal Buitenlanders etc.! er moet een grens zyn! maar dat is myn mening
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Naar boven
Kimm.
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 6:58 am  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Ja oke. maar dan vind ik dat al die rotjongeren en die criminelen er maar uit moeten gezet worden. Zodat de rest kan blijven. maar ik geef je gelijk. Maar ik vind dat geen discrimineren, pas als je ze gaat uitschelden en gaat roepen dat ze naar hun eigen land moeten gaan is het pas discrimineren.

Edward Cullen

** **
Naar boven
daand
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 7:39 am  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Crew
Prisonbreak.nl Crew

Ik vind ook wel dat je gelijk hebt lana.

Maar ik ben gewoon tegen disrimineren (Teminste ik probeer het altijd)
meestal kan ik het gewoon allemaal hebben, maar als je dan in zon heel groepje met buitenlandse mensen zit die allemaal turks praten, dan denk ik ook van.... Leer NL praten stelletje....

lana
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 8:20 am  Reageer met quote

Ja precies Daan Wink als ze hier willen wonen leer dan ook de Nederlandse taal!
Naar boven
Kimm.
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 7:20 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Ja oke daar ben ik het zeker mee eens. Ook als ze het bijvoorbeeld over jou hebben maar dan niet in het Nederland kan ik niet tegen.
En dan gaan ze daarna fluiten als je te dicht in de buurt komt ofzo Confused

Edward Cullen

** **
Naar boven
prison_break_junky
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 7:31 pm  Reageer met quote
Wyatt
Wyatt

sorry hoor lana maar dat slaat helemaal nergens op wat je zegt allemaal jullie nederlanders gaan toch ook in andere landen wonen en het zijn niet alle buitenlanders die zo zijn hoor je hebt er genoeg die zich gedragen aan de regels van nl je moet niet iedereen de schuld geven voor iets wat een KLEIN groepje verpest ik kan hier zo boos om worden Mad
prison_break_junky
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 7:33 pm  Reageer met quote
Wyatt
Wyatt

de toppic gaat over dat discrimineren niet goed is maar weten jullie dat jullie nu zelf aan het discrimineren zijn Wink Mad
lana
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 8:02 pm  Reageer met quote

ten eerste let op je dubbelpost gebruik edit knop!

ten tweede, dit is MYN mening en als IK dat vind dan VIND ik dat! En ik zeg toch niet dat er geen buitenlanders mogen komen! ik vind dat het er gewoon te veel worden! En er gaan niet miljoenen Nederlanders in het buitenland wonen! Nederland wordt gewoon te vol! er komen te veel buitenlanders en het kan me niet schelen wat andere van myn mening vinden! dit is myn standpunt klaar en af! en Daan ik en weet ik veel wie je nog meer bedoeld zyn hier niet aan het discrimineren wy geve gewoon onze mening, en ik kan het niet helpen dat jy het tegenovergestelde ervan vind! ik respecteer jou mening toch ook gewoon!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

PRISON BREAK FORUM forum index  ~  Serieuze onderwerpen
 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 3
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar: