Het huwelijk van acteur Dominic Purcell en zijn vrouw Rebecca Williamson is stuk. Het stel is volgens een woordvoerder van ‘Prison Break’ ster Dominic als vrienden uit elkaar gegaan.
De 37-jarige Dominic en Rebecca hebben samen vier kinderen: Joseph van acht, de zesjarige Audry en de tweeling Lily en Augustus van vier. Volgens de woordvoerder is er geen sprake van een andere relatie. _________________
Dank je criminal, ik zet het op de frontpage. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
uhuh?! Hij zei toch ooit dattie het al vaak geprobeerd had bij Went, en dat het nooit lukte (die kwestie of went nou wel of niet homo was).. misschien is het nu toch gelukt grapje tis wel jammer, maar ze zijn als vrienden uit elkaar dus dan zal het wel wederzijds zijn of hoe je dat dan ook moet noemen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ja vind het echt zonde maar zal wel goed komen, aangezien ze vrienden blyven is ook weer goed _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
idd.. en ik denk dat het voor die kinderen ook wel beter is dat ze scheiden.. die merken het op een gegeven moment ook wel als hun ouders niet meer van elkaar houden lijkt mij _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
dat ook ja maar ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht... ik vond dominic echt zo'n uitzondering in dat hollywood wereldje _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Jaa ik ook daarom vind ik het zo raar.. maarja _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
haha ja dat zeker _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
ik weet niet of iedereen de aflevering bij jensen heeft gezien, het stukje met gratis p*rno, nou toen jensen zei, maar jij bent toch getrouwd? ow nou toen keek ie pas zuur, gevolgd met het woord f*ck....
Ja maar dat was voor de grap... _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?