Het is alweer zover, aanstaande donderdag zal de laatste aflevering van Prison Break seizoen 2 uitgezonden worden op de Nederlandse televisie. De laatste aflevering heet "Sona". Zorg dat je televisie donderdag om 21:30 op RTL5 staat!
In Amerika zal seizoen 3 beginnen op 29 augustus hieronder vind je al wat spoilers van seizoen 3, voor meer spoilers bekijk het seizoen 3 forum.
Quote:
Volgens de makers zal het derde seizoen een compleet nieuw plot hebben. “Het publiek zal zeker afsluiting krijgen. Het zal lijken alsof het ’t laatste deel van het verhaal is, maar er zijn nog steeds onbeantwoorde vragen,” zegt Paul T. Scheuring, maker/schrijver van Prison Break.
Het derde seizoen gaat 8 hoofdrollen hebben, inclusief nieuwe personages. Het grootste deel van de overlevende personages wordt bij elkaar gebracht en er zullen 1 of 2 nieuwe gezichten zijn. Eén van die nieuwe personages zal een vrouw zijn, die qua intelligentie gelijk staat aan Michael en die misschien een liefdes interesse zal zijn voor 1 van de anderen. Scheuring liet ook weten: “En het zal lijken alsof ze eerst aan de goede kant staat, maar er zullen vragen zijn over of dat schijn is.”
Over Sara Tancredi zijn vragen geweest over of ze dood zou gaan, omdat de actrice die haar speelt (Sarah Wayne Callies) zwanger is. Inmiddels is echter bevestigd dat zij veilig is. Ausiello zegt namelijk dat Scheuring haar niet zal vermoorden omdat hij gelooft dat Sara Tancredi een sterk onderdeel van de serie is. Wel zal ze de eerste paar afleveringen van seizoen 3 weg zijn, omdat Sarah Wayne Callies aan het eind van de zomer uitgerekend is, maar ze zal snel na de geboorte van haar kind weer terug zijn. Scheuring zegt dat haar afwezigheid goed verklaard zal worden in de verhaal lijn.
Er is gezegd dat van de aanwezige Prison Break-acteurs op het Paley Festival, niet iedereen seizoen 3 zal halen. De acteurs die aanwezig waren: Dominic Purcell (Lincoln Burrows), Sarah Wayne Callies (Sara Tancredi), Robert Knepper (T-Bag), Wade Williams (Brad Bellick), Rockmond Dunbar (C-Note) en Amaury Nolasco (Sucre). Wie van hen het niet overleeft, zal waarschijnlijk in de laatste aflevering van seizoen 2 duidelijk worden.
Ausiello zegt: “Paul Scheuring heeft ook gezegd dat seizoen 3 een hele nieuwe manier van verhaal-vertellen zal hebben, dat ‘zich al begint te vertonen in de laatste afleveringen van seizoen 2’ en ‘enkele cliffhangers zal hebben, waaronder een met Sara’.
De serie zal nog steeds in Dallas, Texas opgenomen worden. Sommige stukken zullen in Florida en Louisiana opgenomen worden.
Dit bericht staat gewoon op wikipedia, wikipedia is openbaar, en kan ons dus niet aangerekend worden om dingen daaruit over te nemen, anders moet het daar maar niet geplaatst worden.
En ook bron vermelding is niet verplicht, iedereen moet dit zelf weten, al word het wel op prijs gesteld, en is het aan te raden.
De Prisonbreak.nl crew neemt geen berichten over van myseries, Yoni heeft dit bericht van Wikipedia, en zoals gezegd is bron vermelding dan niet verplicht!
Einde discussie. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Jee wat een gedoe dit is gewoon vertaald in het Nederlands het staat wel op meerdere sites niet alleen op Myseries maar goed einde discussie _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Dit bericht staat gewoon op wikipedia, wikipedia is openbaar, en kan ons dus niet aangerekend worden om dingen daaruit over te nemen, anders moet het daar maar niet geplaatst worden.
En ook bron vermelding is niet verplicht, iedereen moet dit zelf weten, al word het wel op prijs gesteld, en is het aan te raden.
De Prisonbreak.nl crew neemt geen berichten over van myseries, Yoni heeft dit bericht van Wikipedia, en zoals gezegd is bron vermelding dan niet verplicht!
Einde discussie.
Sorry voor de dubbelpost, maar: DAAN, YOU RULE!!! _________________
Het staat idd op Wikipedia, heb ik nu gezien. Maar ikzelf heb dat stuk zelf geschreven/samengesteld en toen op MySeries gepost, vandaar mijn reactie over bronvermelding. Er zijn blijkbaar een hoop copycats, maar pb.nl is dat in dit geval niet direct.
Nee, ik heb dit met ook met yoni besproken, en hij heeft het bericht gewoon van wiki gehaald, en nogmaals, ik en ook de andere mods zullen geen letterlijke dingen van andere sites afhalen zonder er een bron vermelding bij te zetten als er copyright op rust. De Engelse artikelen die hier in NL zijn vertaalt en op de site staan zijn door mij vertaalt, en ik snap de hoeveelheid werk, en zou daarom nooit iets zomaar kopieren. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design