nou volges mij ben ik een van de weinige mensen die prisonbreak kijkt op donderdag avond de meeste hebben het al helemaal gezien en zijn nu al naar seizoen 2 aant kijken want ik mag niet zoveel downloaden van mijn ouders :S daarom volg ik het op de tv...en ik ben echt ongeduldig om steeds te wachte op donderdag hahah maar goed heb ik teminste iets om naar uit te kijken hah trouwens ik ga em toch kopen op dvd dan kan ik kijken wanneer ik wil _________________
ik kyk seizoen 2.. en kyk ook nog iedere donderdag haha _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ik download, en kijk om donderdag niet Kga ook de DVD-Box kopen als die uit is, ergens in november dacht ik dan is ie 70 euro bij bol.com _________________
de dvd komt 11 oktober uit weet niet of ik hem ga kopen _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
ik kijk niet op donderdag download alles maar heb ze tog alllemaal al op dvd dus.. kopen weet ik nog niet misschien.. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ik kijk niet graag dingen een 2e keer, iig niet als er korte tijd tussen zit (behalve fightclub heb ik wel 2 keer gekeken en donnie darko enzo (aangezien je sommige films 2 keer moet zien omdat je ze pas op het einde snapt)... maar ik kan dan graag liever nieuwe dingen of besteed mn tijd liever nuttig, maar ik zal seizoen 1 van prison break nog ooit wel opnieuw bekijken, maar dat pas over minstens een jaar _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik heb even gekeken hoor op tv, had verder niets te doen. Ze beginnen zo langzamer hand aan de ontsnapping.
Helaas is dit geen vooruitgang op mijn kennis van PB want ik heb EP07 al gezien van 2 zoals vele van ons!
Al best ver!, zouden ze seizoen 2 erachteraan plakken?
ga er maar niet vanuit... na 9 afleveringen komt er een break.. 98% zeker. Ze beginnen rond februari met seizoen 2 ofzo. _________________ Prison Break
k heb alleen de trailer van seizoen2 gezien,, maar verder geen afleveringen,, kijk ook bijna nooit in seizoen 2 topic.. _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
nou, vanaf woensdag kijk ik niet meer denk ik, dan is de box uit en hier thuis bij mij.. en dan kijk ik denk alvast de laaste 2 afleveringen.. _________________ what do we do now?
-we run!
nou, vanaf woensdag kijk ik niet meer denk ik, dan is de box uit en hier thuis bij mij.. en dan kijk ik denk alvast de laaste 2 afleveringen..
Ik denk dat je beter gewoon alles kan kijken wat je nog niet hebt gezien, omdat je anders niets aan je box hebt ! Maarja, ben benieuwd wat iedereen ervoor betaald? Ik hoorde €70,- ??
ik kijk het altijd op donderdag
ik vind het gewoon leuk om het 'orgineel' te zien.
dan is het zegmaar veel spannender
(dolby surround aan, het het lijkt niet of je er zelf in zit )
ik vind het saai als je alles al weet vantevoren,
wel kijk ik graaaaaag waar de volgende aflevering over gaat
Ja.. over seizoen 2 valt meer te prate _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Dat komt omdat de meesten hier op het forum nu al in seizoen 2 zitten dus kun je meer met die mensen het er over hebben en met die het gewoon via tv kijken moet steeds uitkijken dat ze geen spoilers lezen _________________