ik denk niet dat de makers van prison break zo veel aandacht besteden aan dat bloed als ze dat bij alles zouden doen dan zou PB er niet eens zijn, want op die manier hoe Michael ontsnapt uit Fox River kan ook nooit in t echt... _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Op de dvd box zeiden ze dat ontsnappen in Fox River mogelijk is
Njhaa tzal allemaal wel
Tis alleen al zo vet gemaakt _________________ Michael: "If you think I'm leaving my brother behind, you have massively underestimated me."
maar áls iemand dood is is er wel bloed te zien(dacht ik..) in ieder geval.. ik weet niet of erbij tweener en abruzzi bloed te zien is.. maar daar laten ze btw errug duidelijk zien dat ze door hun hoofd worden geschoten en in abruzzi's geval meerdere malen door zijn borst.. _________________ Love's A Cliché
Het zou lulllig zijn voor de fans als Michael dood zou gaan. Dt kunnen ze gwoon niet maken!! _________________ Michael: "If I surrender now, I’ll lose everything I love."
Hy gaat ook helemaal niet dood _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.