Michael gaat niet dood :p Hij is te belangrijk voor 't verhaal en als hij dood zou gaan gaat PB een hoop fans missen denk ik Hij blijft gewoon leven ^^
haha ik denk niet dat ze de persoon die alles bedacht heeft gaan vermoorden lijkt me sterk maar alles is mogelijk he :S als in gtst ludo terug kan komen dan ken michael dat denk ook wel :d
Lincoln kan zowiezo niet dood gaat anders is de redding van michael voor niets geweest, en omdat er nog een seizoen 3 komt overleeft michael seizoen 2 zeker en sterft dan pas laatste episode, want hij heeft hoofdrol, en ik denk dat ze hem niet eens dood zullen laten gaan ivm als ze later nog van plan zijn season 4 te maken
Lincoln kan zowiezo niet dood gaat anders is de redding van michael voor niets geweest, en omdat er nog een seizoen 3 komt overleeft michael seizoen 2 zeker en sterft dan pas laatste episode, want hij heeft hoofdrol, en ik denk dat ze hem niet eens dood zullen laten gaan ivm als ze later nog van plan zijn season 4 te maken
Is het al zeker dat er een seizoen 3 komt dan? _________________ .
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HIJ GAAT NIET DOOD als dat zo is he ga ik ech zooooooo hard huile eah
maar waar heb je dat dan gezien .....
Als hij dood gaat moéttie egt op het eind doodgaán ..
En dan moeten ze lincoln vrijspreké _________________ Michael: "If you think I'm leaving my brother behind, you have massively underestimated me."