afgezonderd opsluiten ga ik ook mee accoord . En geen overbodige luxe ! want als je een gevangenis van vandaag ziet ... Zou ik er nog willen wonen bij wijze van spreken. Arme mensen , mensen die onder een brug wonen en die weten dat je zo'n mooi verblijf hebt in het gevang die willen daar toch graag binnengraken !
Jij hebt echt totaal geen benul wat detentie is Nederland inhoud. Zoals het hier wordt neergezet is totaal NIET waar. En geloof me je wilt er echt niet zitten, want je houd het geen dag uit. Het is geen Hotel, de zogenaamde luxe die hier wordt neergezet verschilt per PI (Penitaire Inrichting) in Nederland. En geloof me ik weet waar ik over praat uit eigen ervaring. Je vrijheid word je afgenomen en dat is al op al een straf op zich. Geen van allen hier heeft ooit gezeten dus je kan ook niet weten hoe het is en wees blij. En wat je op TV ziet zijn vaak half open kampen. Maar de echte PI's zou je nooit zien van binnen en maar goed ook.
Wat betreft de doodstraf daar ben ik op tegen, maar ze mogen van mij wel een jury systeem gaan inzetten zoals in de VS _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
afgezonderd opsluiten ga ik ook mee accoord . En geen overbodige luxe ! want als je een gevangenis van vandaag ziet ... Zou ik er nog willen wonen bij wijze van spreken. Arme mensen , mensen die onder een brug wonen en die weten dat je zo'n mooi verblijf hebt in het gevang die willen daar toch graag binnengraken !
Jij hebt echt totaal geen benul wat detentie is Nederland inhoud. Zoals het hier wordt neergezet is totaal NIET waar. En geloof me je wilt er echt niet zitten, want je houd het geen dag uit. Het is geen Hotel, de zogenaamde luxe die hier wordt neergezet verschilt per PI (Penitaire Inrichting) in Nederland. En geloof me ik weet waar ik over praat uit eigen ervaring. Je vrijheid word je afgenomen en dat is al op al een straf op zich. Geen van allen hier heeft ooit gezeten dus je kan ook niet weten hoe het is en wees blij. En wat je op TV ziet zijn vaak half open kampen. Maar de echte PI's zou je nooit zien van binnen en maar goed ook.
Wat betreft de doodstraf daar ben ik op tegen, maar ze mogen van mij wel een jury systeem gaan inzetten zoals in de VS
Uit eigen ervaring nog wel 'INDRUKWEKKEND' toe maar een echte Gretchen _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Van mij mag mijn profiel inclusief al mijn posts verwijdert worden, ik word die achterlijke reacties hier op berichten namelijk echt zat. Mij zie je hier niet meer. Reacties op NL forums is toch veelal beneden pijl in vergeleken met andere landen, ik zoek mijn heil wel op amerikaanse forums, waar ze tenminste normaal kunnen reageren. Wat een No-Lifers hier zeg
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Van mij mag mijn profiel inclusief al mijn posts verwijdert worden, ik word die achterlijke reacties hier op berichten namelijk echt zat. Mij zie je hier niet meer. Reacties op NL forums is toch veelal beneden pijl in vergeleken met andere landen, ik zoek mijn heil wel op amerikaanse forums, waar ze tenminste normaal kunnen reageren. Wat een No-Lifers hier zeg
danielle
A.u.b. zeg doe ff normaal joh _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
danielle
A.u.b. zeg doe ff normaal joh
Hoi Clean-up
Dat is goed hoor dat zal ik doen
Groetjes
Danielle _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
danielle
A.u.b. zeg doe ff normaal joh
Hoi Clean-up
Dat is goed hoor dat zal ik doen
Groetjes
Danielle
Haha goh achter je bureau zitten en toch lol hebben net als ik dat moet ook kunnen
Doe niet zo sarcastisch joh, trek je alles niet zo aan wees als Gretchen _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
ik ben voor zwaardere straffen in Nederland dus niet maximaal 30 jaar maar maximaal paar honderd jaar, echt levenslang dus. Maar ik ben tegen de doodstraf. volgens maurice de hond komen er gemiddeld 5 mensen per jaar onterecht in de gevangenis terecht en die blijven gemiddeld 15 jaar dus op het moment zijn er rond de 75 mensen die onterecht in de gevangenis zitten. als die allemaal doodgeschoten worden is dat wel klote voor ze, maar op deze manier hebben ze de tijd dat hun advocaat nieuw bewijs vindt en ze vrijspreekt
in engeland hebben ze een (onafhankelijke) instantie die zich bezig houdt met zaken waarbij zij twijfelen of de juiste persoon is gepakt en zij hebben echt al heel veel mensen daar uit de gevangenis gehaald
mijn voorstel dus:
veel zwaardere hogere straffen
maar wel met een onafhankelijke instantie die zich ermee bezig houdt of mensen terecht zijn berecht
en geen doodstraf
een vriend van mij zei dat ie het gwn heel chill vond in de gevangenis _________________
Ja idd mee eens. Ik vind dat de gevangenissen gewoon veel strenger moeten worden, net zoals Fox River. _________________ Be the change you want to see in the world