Nadat hier de afleveringen niet meer te zien waren ben ik op zoek gegaan naar een alternatief .
Daarom dacht ik laat ik deze met jullie delen. Alle afleveringen van seizoen 3 zijn te downloaden via megaupload! Op -- wordt een lijst van de downloads bijgehouden.
Veel plezier
mod-edit: dit is dus NIET toegestaan.. weet niet of jij toevallig de webmaster van die site bent?
Downloaden is gratis, je moet eerst de code invullen en dan een aantal seconden wachten. Alleen hebben niet leden wel een download limiet. Je kunt dus niet alle afleveringen tegelijk downloaden...
Ik weet niet zeker of je hier wel zulke links mag posten, normaal niet.. maari k zie dit als uitzondering omdat ze hier niet meer op de site gepost worden _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ja klopt, zo denk ik er ook over als mod zynde maarja moet me ook an de regels houde.. daarom verwyderde ik het ook niet, omdat ik dit niet echt spam vond.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Jaa ik heb ze gedownt, ep 6 al gzien 7 ga ik denk ik vnaaf later kyke op mininova heb je goede torrents _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
ja, maar daarvoor hoef je geen topic te openen xD kryg je mss zelfde gezeik _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
windows media player, maar kan ook met real player en andere bestanden, of heb je het niet over torrents? er zitten soms ook foute torrents tusse, is nogal klote.. soms heb je wachtwoord nodig of soms zyn ze gewoon helemaal nie goed, dat check ik altyd van te voren ff ^^ _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
En als ik nu zeg dat je moet zoeken op
"Prison Break Seizoen 3 Downloaden" op Google
lana schreef:
ja, maar daarvoor hoef je geen topic te openen xD kryg je mss zelfde gezeik
Klopt.
Ik heb deze links niet weggehaalt maar het is gewoon een regel van dit forum.
Als moderator letten wij op of er geen regels gebroken worden en de algemene gang van zaken mbt het forum goed verloopt.
Voor de laatste keer dus, geen links posten dit kan via pm wanneer daar om gevraagd wordt.
Slotje. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design