ghehe ik ga het doen ! zo en als het over PB gaat meld ik het meteen haha voor de mensjes die het intr.. vinden haha _________________ No one can outrun their destiny..
Leeftijd: 108
Ik heb iets heel engs gedroomd. egt erg.
Ik droomde dat mijn grote tenen moesten worden afgezet en toen belde ik Daan op, maar die sukkel nam niet op en toen gaf ik zijn nummer aan Robbin (zo'n dom wijf bij mij in de klas) en toen ik dat nummer gaf belde Daan ineens naar Robbin wel dat hij dat nummer nog niet eens had En toen zei Robbin dat ik geopereerd werd en toen was het enige dat uit Daan's mond kwam: Oh.
En toen ik was geopereerd stonden: Ireen, Jody, Dirk, Ralph en Bruno rond om mijn bed en toen werd ik wakker en ik had totaal geen pijn. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
haha jaaa kwil t horenn dan hoor kzal t ook vertellen dan (maar kbespaar je de details ) _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
poeh. ik had vanacht leuk gedroomd
echt n gezellig feestje was t
alleen toen wilde ik moezel bestellen en toen zeiden ze dat ik te jong was (ben ik ook ) en toen kreeg ik ranja.. maar verder was het leukk _________________
hahahaha das lullig! in je droom zou je t dan gewoon moeten krijgen he!
vannacht droomde ik dat ik me helemaal misselijk had gegeten aan een enorme paashaas die k had gekregen... dat k toen nooit meer chocola at... haha _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
ik droom meestal of over acteurs of over jongens en dan droom ik dingen die toch niet zullen gebeuren of al gebeurd is heel raar.. _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.