Toen ik 16 was ofzo rokte ik me eerste joint. Dat wqs echt vaag. Ik wee het nog goed.
Het was buiten ijs koud en ik had het onwijs warm. Of het was net anderssom...
Was biuten bloedje heet en ik ha het ijs koud. Toen ik het welletjes vond... ben ik naar huis gegaan. Liep de bijkeukendeur door van de achter naar de voorkamer en zo de deur door naar de gang. Onderweg zei ik nog. Truste, ik ga slapen. Ik was veel te band dat ze me "rode ogen" zagen. _________________ Skanken over de regenboog naar SKAville :-p
Rotzooi, verpest je lichaam nooit aan beginnen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
spacecake en paddo's ljken me nog wel een keer tof! Heeft iemand dit ook geprobeert?
Nee nooit, en ik ga het niet proberen ook. Heb totaal geen zin om afhankelijk te worden van die zooi en daarbij vind ik het nog zonde van het geld ook.
Maar RG_, we hadden al ergens een drugstopic toch? _________________
toen ik 12 was
ging ik slapen bij een vriendin en haar broer had joints spacecake enz hij heeft me er naar toe geleid..
eerst paar keer een joint
toen stukkie space cake
ik ben nog steed bevriend met haar en haar broer... soms slik ik nog wel eens een pilletje maar niet te vaak..
het is wel een chill gevoel _________________ break in, break out!
save your brothers live
Escape is just the begining
Ik ben prison break verslaaaaaft!!!!
totdat je er verslaafd aan bent... en 12 is wel heel jong... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
en afentoe is het best we lekkker hoor _________________ break in, break out!
save your brothers live
Escape is just the begining
Ik ben prison break verslaaaaaft!!!!
nu clean, af en toe jointje maar niet veel meer _________________ Sucre: "I stand up in the middle of the night. You know, to shake hands with the president "
Nee nog nooit gebruikt, en ben ik ookniet van plan
same..
me too. (wat zijn wij toch saaie doosjes, ik mag ons wel )
En terecht. Wie heeft ze nodig? Weet je wat pas cool is? High worden zonder. _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...