DVD box BP seizoen 3 (import) geen NL ondertitels. Omdat Ik heb zelf PBs3 op Blue-Ray heb gekocht. Bij grote belangstelling ga ik deze dvd box weggeven dmv PB quiz. Wie.......?
Judego _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."
Als je de enige blijft dan is de box voor jou. Ik geef iedereen 24 uur de tijd. Zijn er meerdere kandidaten dan stel ik paar moeilijke vragen over PB en degene die ze allemaal goed beantwoordt mag hem hebben.
Woon je dichtbij dan kun je de box ophalen. Anders zal ik hem verzenden op jouw kosten. a (6,50).
Judego _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."
Ok er zijn tot op heden 3 gegadigden. Maar iedereen kan meedingen.
Wil je een kans maken dan moet je volgende vragen beantwoorden. Ze hebben allemaal betrekking op Seizoen 1. of 2.
1. Hoe komt Benjamin MIles Franklin aan zijn bijnaam C-Note?
2. De opnames van Fox River zijn opgenomen een een echte gevangenis. Wat is de naam van deze gevangenis en in welk jaar is deze geopend en gesloten.
Iedereen weet dat de Tatoo van Michael zijn bedoeld om een Bleu-Print van de Gevangenis mee naar binnen te nemen. Maar deze Blue-Prints zijn geheel bedekt met figuren. Hiervoor moet je heel erg goed gekeken hebben naar de eerste serie en af en toe het beeld bevriezen of naar de making of hebben gekeken.
3.Wat ziijn de voornaamste figuren op zijn linkerarm?e
4. Wat zijn de voornaamste figuren op zijn rechterarm?.
5. Wat is het voornaamste figuur op zijn borstkas en wat beeld deze uit?
6. Wat is het voornaamste figuur op zijn rug en wat beeld deze uit?
7. Van welk merk zijn de toilet-units in de cellen?
8. Wat was Agent Mahone voordat hij bij de Feds kwam? (wees zo specifiek mogelijk)
9. Wat slikte Mahone om zijn waan-ideen te ondrukken?(merknaam of werkzame stof)
10. Wat is de echte naam van Agent Paul Kellerman. (niet zijn echte naam in echte leven maar zijn echte naam in PB.)
Succes.
Wil je een kans maken dan moet je volgende vragen beantwoorden. Ze hebben allemaal betrekking op Seizoen 1. of 2.
2. De opnames van Fox River zijn opgenomen een een echte gevangenis. Wat is de naam van deze gevangenis en in welk jaar is deze geopend en gesloten.
Iedereen weet dat de Tatoo van Michael zijn bedoeld om een Bleu-Print van de Gevangenis mee naar binnen te nemen. Maar deze Blue-Prints zijn geheel bedekt met figuren. Hiervoor moet je heel erg goed gekeken hebben naar de eerste serie en af en toe het beeld bevriezen of naar de making of hebben gekeken.
8. Wat was Agent Mahone voordat hij bij de Feds kwam? (wees zo specifiek mogelijk)
9. Wat slikte Mahone om zijn waan-ideen te ondrukken?(merknaam of werkzame stof)
10. Wat is de echte naam van Agent Paul Kellerman. (niet zijn echte naam in echte leven maar zijn echte naam in PB.)
Succes.
Judego
Goede vragen, en de antw. zijn zeer zeker terug te vinden naar mijn ervaring _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Succes.
Judego
Goede vragen, en de antw. zijn zeer zeker terug te vinden naar mijn ervaring
Het zijn zeker goede vragen, ik wist de meeste alleen die van de tatoeages moest ik even nakijken. ik heb mijn antwoorde al gestuurd via pm _________________
Dit is dom, iedereen kan zo de antwoorden opzoeken als ze iets niet weten en je heb alle tijd, ik stel voor om op een afgesproken tijd allemaal in de chat te gaan van het forum en dat hij daar vragen live steld en de eerste met het goede antwoord heeft de vraag goed je vind de chat onderaan de forum index _________________ Meest gehaatte forum member.
Dit is dom, iedereen kan zo de antwoorden opzoeken als ze iets niet weten en je heb alle tijd, ik stel voor om op een afgesproken tijd allemaal in de chat te gaan van het forum en dat hij daar vragen live steld en de eerste met het goede antwoord heeft de vraag goed je vind de chat onderaan de forum index
In jou ogen dom ...... Lekker kort door de bocht van je om zo snel je mening klaar te hebben. Komt deze zielige reactie voort uit frustratie.......? of omdat je bang bent dat het aan je neus voorbij gaat. probeer mijn vragen maar eens zo goed mogelijk en volledig mogelijk te beantwoorden. Niet alle antwoorden kun je namenlijk hier op dit forum terug vinden. Je hebt volgens mij uberhaput niet begrepen wat de bedoeling was........
Ik kan de box ook voor geld op marktplaats verkopen. Maar ik wil het weggeven aan iemand die een echte PB fan is en er moeite voor wil doen om het alles uit te zoeken.
Ik daag jou uit om de volledige en correcte antwoorden te geven!!!!(via PM) Als jij ze helemaal goed weet te beantwoorden kun je het zelf winnen. Maar daar twijfel ik ernstig aan. Kom maar op....
jezus doe is normaal joh :s ik HELP jou juist omdat elke gierige iemand hier nu informatie op google gaat lopen zoeken want geloof me alles is terug te vinden desnoods speel je de aflevering opnieuw en dan die dvd gaat proberen te winnen en dan krijg jij 100 pm's met mensen die goeie antwoorden hebben, en mijn oplossing is gewoon het best
bespaard jou ook moeite om al die antwoorden door te lezen, maar ik snap hoe jij nu over me denkt thnx _________________ Meest gehaatte forum member.
jezus doe is normaal joh :s ik HELP jou juist omdat elke gierige iemand hier nu informatie op google gaat lopen zoeken want geloof me alles is terug te vinden desnoods speel je de aflevering opnieuw en dan die dvd gaat proberen te winnen en dan krijg jij 100 pm's met mensen die goeie antwoorden hebben, en mijn oplossing is gewoon het best
bespaard jou ook moeite om al die antwoorden door te lezen, maar ik snap hoe jij nu over me denkt thnx
Natuurlijk is alles terug te vinden. Het hoeft ook niet te moeilijk te worden. Ik hep pas 1 PM gehad. Dus zo poulair is het niet om een gratis box te verdienen. Dus dit is juist wel de best manier om van mijn box af te komen. Ik had ook kunnen zeggen kom hem maar ophalen. Maar dan is degene die het dichtste bij woont in het voordeel. Op deze manier maakt iedereen dezelfde kans.
Maar ik ben nog steeds benieuwd of jij al mijn vragen correct kunt beantwoorden.
Waarschijnlijk niet. Ik heb geen bijzonder mening over jou behalve dat ik het ongepast vindt dat als iemand met een leuke actie komt dat jij gelijk "dom" gaat roepen. Dus mijn idee over jou heb jezelf gecreerd met je voorbarige negatieve uitlating.
gr. Judego _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."
Ik vind het ook een erg leuke actie, dat je gwn via een quiz een dvd box kunt winnen van PB, en dat iemand dat zomaar even doet :D
En je ziet toch ook wel eens op tv dat er een quiz is waar je dan een smsje heen moet sturen en dan kun je wat winnen, en al die mensen die daar aan mee doen gaan denk ik ook wel eerst proberen op te zoeken wat het juiste antwoord is, zo heeft iedereen gelijke kansen waar je ook woont. en Judego kan nou kijken naar degene die het meest uitgebreide antwoord heeft en die is dan de gelukkige :D
Ik doe zelf niet mee om dat ik alle seizoenen orgineel op dvd heb, maar ik wou toch even zeggen dat ik het een leuke actie vind, dit zie je niet vaak.
Zo dat was mijn mening _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Leeftijd: 108
naise one!
denk dat heel veel mensen hier op het forum
-tenminste de mensen die ik zo beetje ken en
echt verslaafd zijn-
er veel voor over hebben om te winnen.
ikzelf heb de dvd box al
dus is het nutteloos voor mij om mee te doen.
succes iedereen die mee doet! [:
lemme know who won it ;d _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Hoi, Allemaal. De Quiz voor box is ten einde. Er hebben 3 kandidaten meegedaan.
De vragen waren:
Vraag 1. Hoe komt Benjamin Miles Franklin aan zijn bijnaam C-Note?
Antwoord: Hij is aan zijn bijnaam gekomen door het feit dat jij bijna als kan regelen voor $100,- Dit biljet heeft in de VS de bijnaam C-note. Op dat biljet staat oud president Benjamin Franklin afgebeeld. Omdat C-note ook Benjamin Franklin heet en alles kan regelen voor dat $100 Biljet heeft hij de bijnaam C-note gekregen.
Vraag 2. De opnames van Fox River zijn opgenomen een echte gevangenis. Wat is de naam van deze gevangenis en in welk jaar is deze geopend en gesloten.
Antwoord:
De naam van deze gevangenis is Joliet Prison. De bouw is begonnen in 1858 en helemaal gedaan door gevangenen. @ jaar later was deze klaar in 1960. Dat is dus het jaar welke hij geopend is en in gebruik is genomen. In 2002 is het gesloten vanweg budgetaire redenen. Hij word nu veel gebruikt voor film opnamens.
Iedereen weet dat de Tatoo's van Michael zijn bedoeld om een Bleu-Print van de Gevangenis mee naar binnen te nemen. Maar deze Blue-Prints zijn geheel bedekt met figuren. Hiervoor moet je heel erg goed gekeken hebben naar de eerste serie en af en toe het beeld bevriezen of naar de making of hebben gekeken.
Alle tatoo’s van Michael hebben een totaal thema. Devils & Angels
Dat komt op zijn hele lichaam terug. Links is het kwade dus Devils
Rechts is het goede dus Angels. Voorkant Devils. Achterkant: Angels
Deze zijn alleen maar gebruikt om de Blue-prints te kunnen verbergen en Andere belangrijke aanwijzingen
Vraag 3.Wat ziijn de voornaamste figuren op zijn linkerarm?
Antwoord:
Er staat inderdaad wat over Allen Schweitzer en een nummer. Maar het ging mij om het voornaamste figur(en) En dat was (een) Duivel(s) Er staan er meerdere duivels op. Maar de belangrijkste die gebruikte hij inderdaad om zijn gaten in de muur te boren.
Vraag 4. Wat zijn de voornaamste figuren op zijn rechterarm?.
Antwoord:
Er staat inderdaad, English, Fitz en Percy en Cute poison op.
Maar het hoofdthema waren: The Angels.
Vraag 5. Wat is het voornaamste figuur op zijn borstkas en wat beeld deze uit?
Antwoord:
Hoofdthema: The Devil killing an Angel with his Sword.
Vraag 6. Wat is het voornaamste figuur op zijn rug en wat beeld deze uit?
Antwoord:
Hoofdthema: An Angel killing the Devil with his sword!
Vraag 7. Van welk merk zijn de toilet-units in de cellen?
Antwoord:
Schweitzer
Vraag 8. Wat was Agent Mahone voordat hij bij de Feds kwam? (wees zo specifiek mogelijk)
Antwoord:
Special Agent Alexander Mahone had maar lage cijfers toen hij van school afkwam.
Hij ging het leger in. Tijdens de Golfoorlog 1 deed hij Special Oprations voor de Special Forces. Wat hij daar precies heeft gedaan is Classified. Maar naar lang speuren, veel interviews kijken van William Fitchner over het karakter Mahone.
Ben ik er achter gekomen dat hij “black operations” uitvoerde. Dat betekend dat dat geen goedgekeurd missions waren zoals het executeren van belangrijke vijhandige personen. Ook tijdens het onderzoek wat Mahone aan zijn broek heeft hangen door iemand van internal affairs van de FBI wordt gesuggereerd dat wat hij deed voor de SF niet helemaal koosjer was.
Vraag 9. Wat slikte Mahone om zijn waan-ideen te ondrukken?(merknaam of werkzame stof)
Antwoord:
Varatril met werkzame stof Benzodiazepine.
20mg per dag.
Vraag 10. Wat is de echte naam van Agent Paul Kellerman. (niet zijn echte naam in echte leven maar zijn echte naam in PB.)
Antwoord
Owen Kravecki
Puntentelling.
10 vragen. 10 punten per vraag. Totaal 100 punten te verdienen.