Als de geruchten waar zijn is de derde DVD-box van Prison Break op 3 september verkrijgbaar in de winkel. De box bestaat uit 4 DVD's, dit komt door het verkorte seizoen. Seizoen 3 bestond uit 13 afleveringen waar seizoen 1 en 2 beide uit 22 afleveringen bestonden en 6 DVD's bevatte.
De prijs zal tussen de 55 en 60 euro liggen.
Quote:
Forumlid Frouke meldde het volgende:
Seizoen 3 is al te verkrijgen bij Mediamarkt voor 50 euro. Dit is echter zonder Nederlandse ondertiteling.
Laatst aangepast door Yoni op di jul 29, 2008 8:45 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Mooi, dan wordt de seizoen 2 box eindelijk afgeprijst tot 45 waarschijnlijk:) Dan haal ik die:P Nu kost die nog 80 euro! _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
snap niet waarom prison break serie 60 euro moet kosten, HBO series kosten maar 25 euro voor een heel seizoen _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
jep,,,en nu vind ik de prijs al helemaal niet kloppen want het zijn nu ook minder delen die erin zitten dan de vorige 2 seizoenen,,rond de 30 euro zou een geschikte prijs zijn..maja ik wacht wel tot ie ergens in de aanbieding ligt.. _________________
Ik kan je hooguit met een bootje de zee in gooien Alleen heet ik geen Joran dus valt allemaal reuze mee en je woont vast niet dicht bij de zee _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"