Wellicht dat de vraag al ergens gesteld is, maar weet iemand al wanneer Seizoen 3 op DVD komt? In de videotheek weten ze het ook nog niet. Zag dat dit topic na januari niet meer beantwoord is, vandaar dat ik het probeer.
ik vraag het me ook wel af ..
mja kmoet waarscheinlijk toch wachten tot het kerstmis is voor ik ze krijg :p _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
Wellicht dat de vraag al ergens gesteld is, maar weet iemand al wanneer Seizoen 3 op DVD komt? In de videotheek weten ze het ook nog niet. Zag dat dit topic na januari niet meer beantwoord is, vandaar dat ik het probeer.
Thnx
Die komt als het goed is op 3 september uit. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik heb de box afgelopen vrijdag voor €54,99 bij Media Markt Rotterdam (beurs) gekocht. Je zult even moeten zoeken want hij was goed weggestopt (waarschijnlijk ivm de officiele release van nederland)