Als ik me echt dood verveel dan schrijf ik zelf over hoe seizoen 5 prison break zou kunnen gaan, ik vind niet echt veel, dus prison break is echt geeindigd maar ik heb paar dingen:
Michael scofield leeft natuurlijk ( hoe weet ik nog niet dat hij het overleeft heeft maar het is al 3 keer gebeurt: Sarah (je zag haar afgekapte hoofd), Terrence steadman, had ook een graf, zelfs een lichaam met zijn tanden erin, en de moeder van scofield, wie ook een graf heeft, dus dat kan in theorie al)
Don Self OF Paul Kellerman heeft daarvoor gezorgd (met zijn functie moet dat kunnen)
t-bag moet door scofield en co ontsnapt worden OF ontsnapt zelf wat met breakout kings kan gecombineerd worden, al word dat moeilijk en t-bag die 2 keer zelf ontsnapt, 3 keer in totaal (uit fox river alleen) lijkt me TE en dat is het enigste wat ik vind, al leeft Gretchen nog dus daar zou iets mee kunnen gedaan worden maar vooral
LEEFT CAROLIN REYNOLD NOG? ik d8 het wel toch? dus daar zou ik mss iets mee kunnen doen, het zou zowiezo maar 13 episodes tellen zoals seizoen 3 maar ik werk eraan wie weet wordt het ooit wel een goed verhaal
Als ik me echt dood verveel dan schrijf ik zelf over hoe seizoen 5 prison break zou kunnen gaan, ik vind niet echt veel, dus prison break is echt geeindigd maar ik heb paar dingen:
Michael scofield leeft natuurlijk ( hoe weet ik nog niet dat hij het overleeft heeft maar het is al 3 keer gebeurt: Sarah (je zag haar afgekapte hoofd), Terrence steadman, had ook een graf, zelfs een lichaam met zijn tanden erin, en de moeder van scofield, wie ook een graf heeft, dus dat kan in theorie al)
Don Self OF Paul Kellerman heeft daarvoor gezorgd (met zijn functie moet dat kunnen)
t-bag moet door scofield en co ontsnapt worden OF ontsnapt zelf wat met breakout kings kan gecombineerd worden, al word dat moeilijk en t-bag die 2 keer zelf ontsnapt, 3 keer in totaal (uit fox river alleen) lijkt me TE en dat is het enigste wat ik vind, al leeft Gretchen nog dus daar zou iets mee kunnen gedaan worden maar vooral
LEEFT CAROLIN REYNOLD NOG? ik d8 het wel toch? dus daar zou ik mss iets mee kunnen doen, het zou zowiezo maar 13 episodes tellen zoals seizoen 3 maar ik werk eraan wie weet wordt het ooit wel een goed verhaal
Gaaf man!
maar wie is CAROLIN REYNOLD?
Die kan ik me niet eens herrineren
Als je 1e aflevering is geschreven dan wil ik hem meteen lezen!
haha thanx ^^ caroline reynolds speelde gedeeltelijk in seizoen 1 mee en seizoen 2, zij was de president, de zus van terrence steadman =) hier een afbeelding:
ik zal aan de 1ste aflevering werken maar kan effe duren, ik denk dat ik begin met zo'n flashback terwijl scofield spreekt ofzo hoe zijn dood in scene is gezet... klinkt goed eigenlijk maar het is natuurlijk maar woorden voor op beeld te zien... tja op beeld zou het zou veel nicer zijn
btw heb al een idee van mensen die erin meespelen
niet al deze mensen spelen mee (ben nog niet zeker) dit is gewoon een lijst van nog levende personages die erin zouden kunnen meespelen.
Als je zelf nog mensen weet...
Personages:
-Michael Scofield- Wentworth Miller
-Lincoln Burrows- Dominic Purcell
-Fernando Sucre- Amaury Nolasco
-Sara Tancredi- Sarah Wayne Callies
-M.J. Scofield
-L.J. Burrows- Marshall Allman
-Paul Kellerman- Paul Adelstein
-T-Bag- Robert Knepper
-C-note- Rockmond Dunbar
-Alexander Mahone- William Fichtner
-Sofia Lugo- Danay Garcia
-Susan B Anthony- Jodi Lyn O'Keefe
-Don Self- Michael Rapaport
-Henry Pope- Stacy Keach (oude directuer fox river)
-Louis Patterson- Philip Edward Van Laer (cipier in fox river, de andere cipiers ook natuurlijk )
-Ed Pavelka- Brandon Smith (directeur fox river na onstlag pope)
-Katie Welch- DuShon Monique Brown (dokter in fox river)
-Caroline Reynolds- Patricia Wettig
-Nieuwe personages
Laatst aangepast door kefke96 op di mrt 08, 2011 6:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt.