Hoe zou seizoen 3 verlopen zijn als er geen staking was geweest onder de scriptwriters. Want het oorspronkelijk plan was dat S3 gewoon 22 episode zou hebben.
Zouden we dan gezien hebben: hoe T-bag een opstand in Sona zou hebben gemaakt en de boel in de fik hebben gezet? De uitbraak van de overige gevangen? Wat meer achtergrond info over de rol van Wristler en Scylla? DE opsporing van Gretchen door micheal? Roept u maarrrrrrrrrrrr.................................. _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."
Ik denk dat het verblijf in de gevangenis veel langer had geweest, en meer avonturen in de gevangenis, denk dat sammy veel langer de baas zou zijn, en een wat meer spectaculairen ontsnapping _________________ Meest gehaatte forum member.
Ik denk dat het verblijf in de gevangenis veel langer had geweest, en meer avonturen in de gevangenis, denk dat sammy veel langer de baas zou zijn, en een wat meer spectaculairen ontsnapping
De gevangenis zou zeker meer in beeld zijn geweest _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Nou op de extra's van de dvd van s3 zie je over elke aflevering een stukje hoe t gemaakt wordt enzo, en ergens rond aflevering 11 heeft een acteur t gewoon nog over 22 episodes, dus dit was gewoon de winterbreak geloof ik hoe seizoen 3 eindigde, maar weet t niet zeker
Nou op de extra's van de dvd van s3 zie je over elke aflevering een stukje hoe t gemaakt wordt enzo, en ergens rond aflevering 11 heeft een acteur t gewoon nog over 22 episodes, dus dit was gewoon de winterbreak geloof ik hoe seizoen 3 eindigde, maar weet t niet zeker
ooh oke, ik heb season 3 niet orginineel Pinda _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )