Ik heb al op die site gekeken maar er staat dan "this video is no longer available" dus ik bedoel of er nog andere sites zijn waar seizoen 1 het wel op doet.. _________________ !
dan ga je naar http://www.bittornado.com/download.html
Download dat en instaleer het.. ( dit is een programma waarmee je de torrent die je daarnet heb gedownload kan gebruiken.. )
Nadat je dat allemaal heb gedaan..
ga je naar dat mapje in mijn documenten.. ( waar je die torrent heb opgeslagen )
je opent dat bestand ( Prison Break - Prison Break S02E16 HDTV XViD VOSTFR avi )
dan vraagt hij om het op te slaan in een mapje.. en dan zoek je gewoon een mapje uit in mijn documenten.. of je maakt er 1 aan. en dan gaat hij bezig met downloaden.
de download duurt 2 uur maximaal.. maar dan heb je hem teminste.
HEEEEEEEEEL SIMPEL!!!
Zorg wel dat je een AVI Speler heb ( ik zelf gebruik heel stom weg nero burning.. Die kan het bestand openen en afspelen )
hoeft niet.. als je na de site van Spam gaat.. staat ie er dinsdag morgen al op.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Nee 17 ook niet.. ep. 16.. 17 komt dinsdag _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Beste mede Prison Break verslaafden.
Ik heb onlangs Prison Break seizoen 1 gekocht op DVD.
Nu ik die afgekeken heb en verslaafd ben geworden, zou ik graag een site willen met de afleveringen van seizoen 2 die op de MAC bekeken kan worden.
Want de eerdere sites, die doen het bij mij niet, waarschijnlijk omdat ik een MAC heb.
hoi allemaal, ik heb seizoen 1 op dvd gekocht omdat ik iedereen er over hoorde... heb in 2 dagen alle 22 afleveringen gezien! nou heb k seizoen 2 t/m afl. 12 gezien.. ik heb begrepen dat 26 april op nl tv afl. 14 word uitgezonden? al1 http://www.youtvpc.com/ doet het bij mij voor afl. 13 maar die kwaliteit is niet al te best.. heeft iemand nog tips voor mij? _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Downloaden
En anders wachten op tv _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
op fox river heb je ook afleveringen, dan kan je ook volledig scherm doen en dan is het prima kwaliteit, bij sommige alfvereingen zit zelfs ondertiteling bij mij doen alleen de afleveringen van seizoen 1 het niet. _________________
Laatst aangepast door Namaya op ma apr 02, 2007 3:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Klopt by my werken die helaas ook niet _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?