Deze site heeft alle afleveringen van seizoen 2 van prisonbreak, geen ondertitels. Ik kwam zelf via de link op de hoofdpagina op tvpeek uit maar daar doen ze het niet allemaal, hier dus wel. Kheb gisteren hele seizoen gekeken dus hier de link voor jullie :
http://www.tv-video.net/video/prisonbreak/prisonbreak2/index.htm
Ik heb zelf ook al 100x een link gepost waar je alle afleveringen kunt zien, maar dat is blijkbaar nog niet tot iedereen doorgedrongen...
Komt ie nog maar een xtje dan:
www.prisonbreakseason2.com
Nee, er is tot nu toe maar t/m 13 uitgezonden in Amerika.
Op 22 januari zenden ze (hoewel er discussie is of er dan een nieuwe afl komt of een recap..) aflevering 14 uit in Amerika. Een paar dagen erna zul je 14 ook op die sites kunnen vinden
pfoe,,, wat een dramatische slots steeds he..ik móest gewoon telkens de volgende ook weer zien.. en nu die 13, je gelóófd het gewoon niet, zó'n einde....nou, ja, en nu moeten we dus wachten.. maar ze hebben t/m 22 al wél gemaakt, toch?? _________________ went is so hot!!!!!
Nee.. niet helemaal.. ze zijn nog aan het filmen _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
T/m episode 13 bedoelen ze dan warschijnlijk _________________ *Probeert de komende 13 weken zonder Prison Break door te brengen*
Michael: Let's go.
want verder dan afl 13 kan niet.. is nog niet uit.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik heb tot halverwege 13 gekeken, dat ze naar de gevangenis gaan ofzo, maar toen vond ik het mooi, anders blijf ik met van die vragen zitten, en dan word ik gek! want de 22ste is pas over 2 weken!!!! en dan zijn wij dus bij 13?! _________________ Love's A Cliché
Hee maar met die sites, moet je daar speciale dingen voor op je computer hebben? ze doen het bij mij niet
Nee, volgens mij niet, zou wel even voor de zekerheid Java instaleren.
En als je FF gebruikt heb je misschien een plugin nodig.. :Wink:
Ja wij zijn bij 13 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
_________________ !