Titel verandert (spoiler er achtergezet) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Steadman is idd wel hardstikke dood... volgens mij ontsnappen ze wel uit die kamer daar hoor. Wat bellick daar deed was wel zalig, Hij gaat wel een paar flinke klappen krijgen _________________ Sucre: "I stand up in the middle of the night. You know, to shake hands with the president "
Hij is best wel dood denk ik:P als je het bloed op de muur zag haha het zag er niet uit alsof hij gemist had^^ _________________
Escaping Prison was Just the Beginning, Escaping the Country is now the priority..
Stay Out. Stay Free. Stay Alive.
Break In. Break Out. Save Your Brother's Life
en waarom zegt mich.. alles wat we hebben is john doe ?
In Amerika is een John Doe een lijk dat niet geïdentificeerd is. In het geval van een stoffelijk overschot van een vrouw noemen ze het een Jane Doe. Dat is om het lijk maar een naam te kunnen geven tot ze echt weten wie het is. En aangezien Steadman zo is veranderd, en de Company vrij overtuigend zijn identiteit op een dakloze sloeber heeft kunnen plaatsen, zal de patholoog anatoom weinig kunnen met Steadman's lijk. Aan de hand van gezichtskenmerken en gebit kan hij niet geïdentificeerd worden (dat legt Kellerman zelf uit), dus is hij een John Doe. Savvy?
En idd, Steadman schoot zichzelf dood. _________________
aha, ja ik snap vaker dingen niet uit prisonbreak.. vooral nu niet, zo zonder ondertiteling...maar iig schoot kellerman niet, steadman pleegde echt zelfmoord... stupid man...en ook een rotdaad, want nu zitten onze 3 mannen ermee... he mensen: de nieuwe afleveringen kon je toch kijken op www.spam??? dat wil niet meer bij mij!!
ik ben nu trouwens (dinsdagmorgen nog géén 9 uur...) aan het luisteren (nét gedownload) naar het zwanenmeer van tchaikovsky...daar houdt went van, tenminste dat stond in het interview... moet wel lachen hoor, hij heeft onverwachtse diepe gronden... vind dit trouwens wel leuke klassieke muziek, niet echt héél duf ofzo....(ik denk stiekum dat hij hier de pubermeisjes mee van zijn lijf wil houden, dus of hij er écht zelf van houdt... )o, nee, wat ik daarnet beluisterde was iets anders van tchaikovsky..wat ik nú luister is het zwanenmeer...mmmm komt ie zeker bij tot rust na gespeeld te hebben voor prison...van zulke muziek schrik je je rot af en toe, in het begin denk je: hij kan wel wat harder, ik hoor geen reet..en dan is het opeens heel hard....mmm hij is echt héél romantisch...volgens mij...en jullie vinden nu geen bal meer aan hem, met zijn muziekkeuze.... _________________ went is so hot!!!!!
Ik vind hem geweldig!
Oftie nou vn rock, r&b, Klassiek, Top40 of weetik veel houd _________________ Michael: "If I surrender now, I’ll lose everything I love."