Wajoo, was weer spannende ep! Kvond het wel shitstreek van Sara dat ze de deur voor Kellerman's neus dichtdeed, khad zowaar voor het eerst medelijden met hem.. =P Mja, khoop dat ie nog terugkomt.. En Michael begint ook steeds minder moeite te krijgen met al dat criminele gebeuren lijkt het wel.. Nouw, op naar volgende week.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
haha ik zit dit bericht te lezen en ik denk van huh...
nu nog in aflevering 17 posten
maar jij kijkt natuurlijk op de tv _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
maar jij kijkt natuurlijk op de tv
Ja duuuh..
Maar het lijkt wel of alle mensen van de SI spoorloos verdwenen zijn ofzow sinds pb weer op de buis is.. Mja ga ik wel btje met mezelf discussiëren hierow als jij het zo erg vind om achter te lopen.. =P _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
haha nouw ik volg het ook op tv hoor, dus je mag met mij discussieren egt te spannend.. maja als ik sara was had k denk ook de deur voor kellerman dicht gegooid gelukkig hebben ze de opname en kreeg die mr kim m niet zeg! die moet er egt een keer aan (word zelf ook crimineel als k die man zie haha) _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Nej had ik niet gedaan als ik Sara was, Kellerman begint er echt steeds beter uit te zien.. Én ze kunnen hem vast nog wel gebruiken, hoe meer mensen aan hun kant hoe beter. Mja zoals ik al zei: mss komt ie nog terug.. En die Kim kan ik ook echt niet uitstaan, kan me best voorstellen dat Linc die grijns van zijn gezicht wilde slaan, klein ettertje.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
ja dats zo, hij weet natuurlijk wel veel... ach die komt egt nog wel terug hoor _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Allicht, Kellerman komt nog wel terug! Op de vlucht voor Mr Kim Maar met zijn CIA skills heeft ie vast binnen no time een vluchtvoertuig en dan gaat ie het Sara betaald zetten... oe lala.
Oh dit zijn maar mijn ideetjes trouwens en geen spoilers, ik ben ook zo'n SI die PB gewoon op tv volgt! _________________
haha, dan weet je iig zeker dat de ondertiteling klopt _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Ja idd.. Hoewel die van bierdopje soms wel érrug goed voor je humeur is..
Oeh ik heb net voorstukjes gezien op tv! Twordt spánnend.. Kzal verder niks zeggen natuurlijk.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..