Uhm ja op mininova dacht ik.. heb hier de link niet omdat die op andere pc gedownload is, maar er zitte wel goede tusse je merkt zodra je met downloade begint of die goed is of niet, moet je gewoon ff na het mapje gaan waar ze komen te staan en dan merk je het wel, tenminste ik altyd wel.. maar er zyn ook idd fouten! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Heeft iemand een werkende torrent gevonden? Ik heb een stuk of zes torrents gedownload en ze zijn allemaal fake. En bij die link die hier staat heb ik geen beeld.
Als je goed naar die pagina van die link kijkt staat er dat je de divx player nodig hebt om beeld te zien en er staat ook nog een link naar de dowload pagina. Daar kan je de aflevering dowloaden via rapidshare, filefactory en megaupload. Met snelle internetverbinding heb je de delen zo binnen. Hier heb je die link waar je kan dowloaden, succes ermee.
Btw kan je m gewoon kijken op youtube, daar staan ze altijd zo rond disdagavond, je kan m dan alleen nog niet downloaden, maar daar staat ie meestal als eerste en ik kijk daar altijd, beeld en geluid zijn niet altijd super, maar dat boeid me niks, als ik m maar kan zien...
Okay, ik heb eindelijk een werkende torrent gevonden en ik heb hem gezien. Maar in de castlist stond dat Pad man er deze keer ook weer bij was. Was dat dan die man die bij Sucre stond? Hij leek er niet echt op, vond ik.
Die man die bij sucre stond was de neef van lechero!
Mij lijkt het wel erg als je doof bent. Maar volgens mij heb je een ondertiteling nodig. _________________ Inmate: Come on Blanko oriantacion.
Michael: Im not interested
Inmate: Its not for you to deside.
na myn idee was padman er niet in deze ep. of ik moet hem over het hoofd hebben gezien.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.