Ik heb het niet over aflevering 9 maar ik heb het over het feit dat ze beweren dat Lechero dood gaat en al die dingen ik heb deze aflevering allang gezien. Ze vertellen hoe het afloopt in aflevering 12. Dan kunnen ze net zo goed een aflevering 12 topic starten :s. Heb jij dit dan al gezien SPOILER::: [color=white]4 man gaan maar mee ontsnappen nou???[/color]. Nou en dat maakt me boos dat ze over afleveringen beginnen die niet eens geweest zijn in Amerika. _________________ Inmate: Come on Blanko oriantacion.
Michael: Im not interested
Inmate: Its not for you to deside.
Okeee... uhh ten eerste er staat een waarschuwing als je Seizoen 3 forum binnen gaat dus eigenlijk kan je helemaal niet zeiken ,
ten tweede, ik weet het niet eens 100% zeker want die spoilers zijn soms niet eens helemaal waar of zijn gefaked ik zeg het alleen, en vorige keer ook was er een spoiler gereleased door een assistent camera man die bij de opname sessies aanwezig was en die werd door vele serieus genomen bleek 3/4 totale onzin te zijn bleek later toen de aflevering uitgezonden werd.
Goed dat het niet waar was want, je mag in dit topic alleen maar praten over de aflevering zelf. Als je spoilers neer wilt zetten moet je naar het onderwerp spoiler .... nog wa gaan. En die waarschuwing hoeft er al niet meer te staan want het is toch alweer begonnen? _________________ Inmate: Come on Blanko oriantacion.
Michael: Im not interested
Inmate: Its not for you to deside.
er is al een topic over ep. 12 hoor moet je ff goed kyke _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.