datt zo mooi zijn, maar ik geloof het niet
Sara heft ja self gezegt datt zij niet meer will
maar ik bin echt gespannt(?) hoe het nu met Michael verder gaat en of hij echt gaad iemanden vermorden _________________
Als je wat zegt kom dan met bronnen, niet met slappe verhalen dat michael dood gaat want dat is dus nog niet zeker want ze zijn nog bezig met afleveringen maken. Dus kom eerst is met wat bronnen:s.. Kellerman is ook al zeker dood. Hij bedoelt dat hij terug is, niet kellerman het personage _________________ Inmate: Come on Blanko oriantacion.
Michael: Im not interested
Inmate: Its not for you to deside.
Ja met dat die dat postte, dacht ik oo bedoelde die nou zich zelf xD, tuurlyk is er een kans dat mike of linc dood gaat, maar er zyn nog zeker geen spoilers van _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Sarah is uit de serie gegaan omdat ze (in het echt) zwanger is. Als ze in de serie zou blijven zou het raar zijn dat ze met een dikke buik rond loopt.
Bij Kellerman zag je dat hij dood werd geschoten. En dat Michael en Linc dood gaan lijkt me raar. Zeker omdat niemand het nu al kan weten. Het zou toch een anti-climax zijn als Linc dood gaat. Want daar is de hele serie om begonnen. Micheal die hem wou redden.
Sarah had nog wel op de set kunnen komen hoor, dat was eerst ook de bedoeling na de bevalling enzo maar dingen liepen anders _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Heeft iemand een downloadlink voor me? Graag geen torrents, want die downloaden voor geen ene meter bij mij _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Dat Sarah en LJ dood gaan en misschien zelfs michael scofield heb ik van de soort korte premiere over season 3 (had ik gedownload namelijk voorat season 3 in amerika op tv kwam)
Acteur die Lincoln Burrows speelde zei letterlijk: Sarah is going to die, LJ is going to die and probably Michael also!
En je zag een stuk met die beelden van Kellerman, alleen in season 2 zag je ze op die bus schieten, maar niet zozeer op Kellerman zelf, en in season 2 had je soort good guys company, waar de vader van scofield ook bij zat, kan zijn dat hun Kellerman bevrijd hebben of iets in die geest, maar dat is puur speculeren.
Maar iig terwijl je die beelden zag zeiden ze iets in de geest van: En Kellerman speelt ook nog een rol in season 3
Ik weet helaas niet meer exact hoe die korte premiere docu heette anders had ik wel een link geplaatst, maar zullen vast meer mensen zijn die het gezien hebben en weten waar ik het over heb... en nee ik lul nooit slap uit mijn nek als veel mensen op forums, ik basseer wat ik zeg op wat ik zag in die voor premiere! _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Jaa, volgens my heb ik dat ook gezien! en idd Dominic Purcell heeft dat idd gezegt! _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Dat briefje gaat volgens mij over het feit dat ze binnen een bepaalde tijd moeten ontsnappen en dat dat moment steeds dichterbij komt... Tenminste dat lijkt mij t meest logisch... _________________ It will never end...
Mij zal het ook niet verbazen als micheal dood zou gaan, of het een verstandige keuze zou zijn? daar twijfel ik aan. Micheal is de belangrijkste schakel in het geheel, alles draaid om hem om zijn gave en intelligentie, om hoe hij ontstnapt of vlucht. Hij kan maar op een manier uit de serie worden gehaald en dat is als het verhaal helemaal anders gaat lopen en hij een reden heeft om uit de serie te kunnen gaan, bijvoorbeeld nu met sara hij zou zelfmoord kunnen plegen. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Nee.. denk niet dat die om sara zelfmoord zal plegen, juist niet.. hy wil diegene pakken die het gedaan heeft. Hy zal zoiets niet doen.. dat past niet by michael _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?