OK ik vind het allemaal maar vaag.
Dat ze micheal dood in scene hebben gezet zou nog kunnen. Maar je ziet dat de general de stoel krijgt. Dus die is wel echt dood.
zou het niet relax vinden als ze nu 2 afleveringen gaan maken die zich "zogenaamd" voor de laatste aflevering plaats vinden.
zou de serie niet te goede komen ook al zijn er mensen die nog wel met verschillende vragen zitten
michael is dood ofniet, meschien omdat hij gaat doen alsof om sara tebevrijden en dat daarom het niet klopt en dan als nog dood gaat en je kan iemand niet 2 keer als dood verklaren, ik heb geen iedee maar waarom hier over dicuseren we zien het allemaal deze week wel. ik denk gewoon een foutje van de cast.
Ik zie het nu pas... ik dat je een erg leuke naam hebt maikel schoffeld _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
De cast zal geen fout gemaakt hebben en zeker geen opzettelijke _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4